Performancing Metrics

حسرت «بوفون» از حذف تیمش در یورو ۲۰۱۶ | اتاق خبر
کد خبر: 356866
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 00:27
کاپیتان «آتزوری» به تیمش افتخار می کند اما باورش نمی شود که چطور تیم «یوآخیم لوو» با ضربه پنالتی «یوناس هکتور» آنها را حذف کرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «جیان لوییجی بوفون» خستگی ناپذیر تلاش می کند تا بپذیرد علیرغم اینکه آلمانی ها سه پنالتی خود را از دست دادند، ایتالیا از یورو ۲۰۱۶ حذف شد.

شب گذشته دو تیم در شهر «بوردو» در وقت معمول به تساوی یک بر یک رسیدند و این «یوناس هکتور» بود که با به ثمر رساندن آخرین گل بازی، آلمان ها را به پیروزی ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی رساند.

«سیمونه زازا»، «گراتزیونه پله»، «لئوناردو بونوچی» و «متئو دارمیان» نتواستند ضربات پنالتی خود را وارد دروازه کنند تا مردان «آنتونیو کونته» در دور یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۱۶ حذف شوند.

«بوفون» مغلوب که قادر به مخفی کردن احساساتش نبود، از شکست تیمش افسوس می خورد، به دلیل اینکه نتوانسته بودند از شانس خود در ضربات پنالتی همانند آلمان استفاده کنند.

وی به «رای اسپورت» گفت: هرکس دلیلی برای گریه کردنش دارد. متأسفم چون در گروهی که بودیم استحقاق پیروزی داشتیم و اینکه باعث شدیم تا مردم باور کنند که ما می بریم. برای یک تیم به ندرت اتفاق می افتد که سه پنالتی را خراب کند و درحالیکه این هنوز برای بردن کافی نباشد.

قبل از اینکه ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب شود، در نیمه دوم بازی «لئوناردو بونوچی» پاسخ گل «مسوت اوزیل» را داد تا کار به تساوی بکشد.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در حالیکه به نمایش تیمش افتخار می کند، گفت: زمانی حسرت‌ها می توانند آوار شوند که حس می کنید آنچه لازم بود را انجام ندادید، ولی مسئله این نیست. ما یک قدم تا خلق یک شاهکار بزرگ فاصله داشتیم. من به خاطر هوادارانی که همیشه با ما بودند ناراحتم. ما برای پیروز شدن متحد و سختکوش بودیم ولی این بار تقدیر با ما نبود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید