Performancing Metrics

داعش برای انتقام ازشکست هایش مرتکب جنایت های تروریستی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 356888
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 02:32
حزب الله لبنان:
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی باندهای تکفیری داعشی در بازار الکراده بغداد پایتخت عراق تاکید کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش برای انتقام از شکست هایش، جنایت های تروریستی مرتکب می شود.

اتاق خبر - در بیانیه حزب الله که عصر یکشنبه صادر شد، آمده است: این جنایت هولناک که نمازگزاران را در یکی از شب های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر هدف گرفت،باردیگر نشان داد که این مجرمان از ارزش هائی مانند حق و خیر، نفرت دارند و هدفشان نابود کردن زیربناهای جامعه های عربی و اسلامی و اصول ، ارزش ها و میراث آنها است.
«محمد الربیعی» رئیس کمیته امنیتی استانداری بغداد گفت که قربانیان انفجار تروریستی منطقه الکراده واقع در مرکز بغداد به 176 کشته و 180 زخمی رسیده است.
در بیانیه حزب الله آمده است: این جنایت تروریستی که یک بازار تجاری مملو از مردم و مسجد محل ذکر نام خداوند و پیامبرش را هدف گرفته، تاکیدی است بر اینکه همه آزادگان و راستگویان جهان باید برای مبارزه با جنایتکاران تکفیری مورد حمایت برخی دولت های منطقه یکپارچه شوند و همکاری کنند.
در این بیانیه تصریح شده است:تکفیری ها با حمایت برخی دولت های منطقه، شب و روز برای نابود کردن کشورها و فتنه انگیزی و ایجاد دشمنی بین مردم اقدام می کنند تا به طرح های خبیثانه اربابان غربی خود خدمت و سیاست های آنها را اجرا کرده باشند.
حزب الله خاطرنشان کرده است: این جنایت زشت بعداز شکست های پی در پی گروه تروریستی داعش از رزمندگان عراق در بیشتر جبهه ها نشان می دهد که تروریست ها به دلیل ناتوانی ها و عقب نشینی ها در میدان های نبرد، شهروندان بی گناه را هدف گرفته اند.
در بیانیه حزب الله تاکید شده است: این رفتار و جنایت، بهترین دلیل برای نابودی و انحطاط تروریست ها اعم از برنامه ریزان و مجریان جنایت های تروریستی است.
حزب الله در این بیانیه به ملت مظلوم و صبور، مرجعیت ، رهبران و دولت عراق تسلیت گفته و برای کشته ها رحمت الهی و برای زخمی های این جنایت تروریستی شفای عاجل و کامل را مسئلت کرده است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید