Performancing Metrics

دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار برگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 357029
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 00:52
مسئول انجمن سلامت و هنر در گفت و گو با شبستان:
جهاندوست از برگزاری دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار دهم مهر امسال در بوداپست مجارستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر،بهاره جهاندوست، مسئول انجمن سلامت و هنر در مورد دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار ب گفت: دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار با هدف توجه و حمایت از کودکان بیمار دهم مهر در بوداپست مجارستان برگزار می شود. کودکان و نوجوانانی که سن آنها کمتر از 18 سال است و دچار بیماری مزمن هستند و همین طور بچه هایی که در طول عمر خود حداقل یک بار در بیمارستان بستری شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 کودکان و نوجوانانی که سن آنها کمتر از 18 سال است و دچار بیماری مزمن هستند و همین طور بچه هایی که در طول عمر خود حداقل یک بار در بیمارستان بستری شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

جهاندوست با اشاره به برگزیده شدن 15 اثر در دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار، بیان کرد: از بین آثار دریافتی 200 اثر برای نمایش در نمایشگاه و چاپ در کتاب دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار انتخاب می شود.

 

وی مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان را 10 مرداد 95 اعلام کرد و افزود: بچه های علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود با موضوع سلامتی را در برگه A4  با ذکر نام و نام خانوادگی، نام بیمارستان بستری، کد پستی و شماره تماس به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب بعد از بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز طبی کودکان، ساختمان شماره دو، طبقه پنجم ارسال کنند.

 

مدیر انجمن سلامت و هنر تصریح کرد: بچه ها می توانند نقاشی خود را از طریق ایمیل به آدرس ifppp.heart@gmail.com‌ نیز ارسال کنند. آثار ارسالی از طریق ایمیل باید با کیفیت حداقل DPI300‌ اسکن و ایمیل شود.

 

جهاندوست خاطرنشان کرد: انجمن سلامت و هنر از داوطلبان و انجمن های خیریه ای که در سراسر کشور تمایل به همکاری برای جمع آوری نقاشی کودکان بیمار دارند، برای برگزاری هرچه بهتر دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار درخواست همکاری دارد.

 

وی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار در بوداپست مجارستان خبر داد و گفت: این مراسم در 10 مهرماه برگزار می شود. پارسال نخستین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار در 30 شهر برگزار شد. امسال هم دومین جشنواره بین الملیی نقاشی کودکان بیمار در شهرهای مختلف برگزار می شود اما اختتامیه و اهدای جوایز را در بوداپست خواهیم داشت.

 

وی در مورد استقبال از نخستین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار اظهار داشت: پارسال از زمانی که تصمیم گرفتیم، جشنواره را برگزار کنیم تا زمان دریافت آثار یک ماه بیشتر فرصت نداشتیم. در این فرصت کوتاه هزار نقاشی از 26 کشور دنیا به دست ما رسید. بیمارستان ها استقبال خوبی از این جشنواره داشتند. هر بیمارستان برای بچه ها جشن گرفت و نمایشگاهی از آثار بچه ها برپا کرد. انجمن هنر و سلامت هم در نخستین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار به تمام بچه ها اعم از برگزیده و غیر برگزیده هدیه داد. امسال هم 4 هفته است که کار را آغاز کردیم و امیدواریم استقبال خوبی از جشنواره شود.

 

جهاندوست در مورد انجمن هنر و سلامت یادآور شد: انجمن هنر و سلامت از اردیبهشت سال 94 آغاز به کار کرد. بهبود روند درمان و توجه به سلامت روان کودک بیمار هدف عمده این انجمن است. دغدغه ما این است که کودکی که در بیمارستان بستری می شود، دست کم در مدت زمان بستری به لحاظ روانی رنج کمتری متحمل شود. خوشبختانه انجمن های خیریه که با کودکان در ارتباط هستند با ما همکاری می کنند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید