Performancing Metrics

درخشان: پرسپولیس در یارگیری خوب عمل کرد | اتاق خبر
کد خبر: 357166
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 20:25
نکونام در تیم ملی به تجربیاتش اضافه می‌کند
مربی سابق پرسپولیس معتقد است که قرمزهای پایتخت در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده‌اند. او هم‌چنین شکل جدایی طارمی و رضاییان را خوب ندانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید درخشان درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: برای دریافت مطالباتم که نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان است به باشگاه رفته بودم. طلبم هم مربوط به زمان سرمربیگری‌ام است و مذاکراتی هم انجام داده‌ایم و قرار است طی روزهای آینده به باشگاه بروم تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هم، اظهار کرد: پرسپولیس در یارگیری خوب عمل کرده است و نفرات خوبی را به جمع خودشان اضافه کرده‌ است. امیدوارم که این بازیکنان در طول فصل هم عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند باعث خوشحالی هواداران شوند و در نهایت هم یک جام قهرمانی را به دست بیاورند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی هم افزود: شکل جدا شدن آنها از پرسپولیس خوب نبود. ا گر آنها از طریق باشگاه ترانسفر می‌شدند شکل بهتری داشت تا اینکه یک ایجنت آنها را منتقل می‌کرد. به‌ هر حال این اتفاق رخ داده است و مطمئنا پرسپولیس هم بازیکنان جایگزین دارد که بتواند جای آنها بیاورد.

او درباره احتمال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ‌ملی هم، گفت: خیلی خوب است که نکونام به تیم ‌ملی  ملحق شود. مطمئنا او می‌تواند با حضور در تیم ‌ملی از تجربیات مربی همچون کارلوس کی‌روش استفاده کند و دانش مربیگری خود را بالا ببرد.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین درباره دیدار ایران مقابل قطر، اظهار کرد: دو ماه تا آن زمان باقی‌ مانده است و فدراسیون فوتبال هر کاری که می توانسته تا به امروز برای تیم ‌ملی انجام داده است. فکر می‌کنم نزدیک بازی هم تیم یکی، دو بازی دوستانه را انجام دهد تا به هماهنگی‌های لازم برسند. امیدوارم که فدراسیون هم دست به کار شود و امکانات مورد نیاز از جمله پرواز چارتر را برای تیم مهیا کند.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید