Performancing Metrics

بازیکن ناسازگار به درد ما نمی‌خورد | اتاق خبر
کد خبر: 357420
تاریخ انتشار: 16 تیر 1395 - 20:33
دست‌نشان:
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان جوان و کم نام و نشان، بی‌ادعاتر و با انگیزه‌تر هستند و تیمی مانند نفت آبادان که پس از چند سال در لیگ برتر شرکت می‌کند، چنین بازیکنانی مدنظرش است، نه بازیکنانی که سیر شده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص پایان اولین اردوی تیمش در سوادکوه مازندران، اظهارکرد: از نظر خودم این اردو خیلی مفید بود و بدنسازی خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه بازیکنانم به خوبی این مرحله از بدنسازی را پشت سر گذاشتند. دیگر مراحل بدنسازی‌مان را هم در آبادان انجام می‌دهیم تا کارمان تکمیل شود.

وی افزود: تمرینات‌مان را در آبادان پیگیری می‌کنیم و پیش از آغاز لیگ، یک اردوی برون استانی دیگر هم خواهیم داشت که مختص بازی‌های تدارکاتی است. 19 تیرماه نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف فولاد خوزستان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی بوده اید؟ گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم، جذب نیرو شده است و سعی کردیم تیم جوان و یکدستی را ببندیم. شاید از بازیکنان پرآوازه استفاده نکرده باشیم ولی هدفمان این بود که با توجه به امکانات و شرایطی که داریم، ابتدا به جذب بازیکنان جوان، جویای نام و با انگیزه بپردازیم و در ادامه نیز کارمان را تکمیل می‌کنیم تا روند تیم بهتر شود.

وی در خصوص ادامه همکاری با حنیف عمران‌زاده هم عنوان کرد: این موضوع را باشگاه می‌داند؛ به هر حال با توجه به این که عمران زاده تمایل ندارد پیش ما باشد، بهتر است که نباشد. اگر دنبال بازیکن اسم و رسم دار باشیم، این مشکلات را دارد. چنین بازیکنانی هم بهترین پول را می‌خواهند و هم بیشترین انتظارات را دارند و شاید برخی اوقات، بازدهی شان هم پایین باشد.

دست نشان افزود: بازیکنان جوان و کم نام و نشان؛ بی ادعاتر و باانگیزه‌تر هستند و تیمی مانند نفت آبادان که پس از چند سال در لیگ برتر شرکت می کند، چنین بازیکنانی مدنظرش است، نه بازیکنانی که سیر شده اند.

وی بیان کرد: بازیکن باید با عشق برای پیراهنش بجنگد و بازیکنی که از ابتدا سر ناسازگاری بگذارد، در طول فصل هم به درد ما نخواهد خورد و بهتر است عمران زاده به هر جایی که دوست دارد، برود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص جذب مهاجم آرژانتینی هم گفت: این بازیکن مورد نظر ما است و مسوول نقل و انتقالات باشگاه پیگیر کارها است. بلیت بازیکن کره ای نیز برای امروز بوده است و برای بستن قرارداد به این جا می آید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید