Performancing Metrics

رسیدگی به مساجد مرکز پایتخت در طرح | اتاق خبر
کد خبر: 357495
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 02:42
شهردار منطقه 11 تهران از رسیدگی ویژه به 32 مسجد سطح منطقه در اجرای طرح" مسجد محله من"از طریق سامانه 137 این منطقه خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، همزمان با اجرای طرح " مسجد محله من " که پیش از ماه مبارک رمضان با موضوع طرح جهادی رسیدگی به پیام ها و درخواست‌های فوریتی مساجد در سطح شهر تهران آغاز شده بود ؛ رسیدگی به درخواست و نیازهای مساجد بخش مرکزی شهر تهران در اولویت قرار گرفت.

نصراله آبادیان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری برای ترویج و آبادسازی مساجد مورد توجه مدیریت شهری است؛ از رسیدگی به نیازهای 32مسجد این منطقه در راستای طرح "مسجد محله من" خبر داد و ارتباط شهروندان با شهرداری برای بازگو کردن نیازهای مساجد را حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به این که منطقه 11 دارای 74 مسجد است؛  گفت: سامانه 137 در طول اجرای این طرح به مدت 40 روز با رسیدگی ویژه به 160پیام دریافتی با موضوع مساجد محلی اقدام به پیگیری برای رفع مشکلات کرده است.

به گفته شهردار منطقه 11 در این طرح که با هدف تکریم مساجد و ارتقای رضایت شهروندان و سطح کیفی خدمات پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده است ؛ با دریافت پیام های شهروندان از راه های ارتباطی با سامانه 137 علاوه بر کاهش تردد های درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه ؛رسیدگی آنی به مشکلات مساجد از سوی نواحی سطح منطقه در اولویت قرار گرفت.

آبادیان خاطر نشان کرد: غالب نیازهای مساجد سطح منطقه نظافت و خدمات شهری، رسیدگی به فضای سبز ، لکه گیری آسفالت وعملیات عمرانی ، رفع سد معبر، جمع آوری نخاله و پاکسازی محیطی ، زیبا سازی جداره ها و لایروبی بوده است که بیشترین پیام ها نیز در محله های جنوبی منطقه با تعداد 48 پیام بوده است.

وی همچنین با اعلام این که به تمامی پیام ها در اسرع وقت رسیدگی ورضایت شهروند نیز مورد رصد قرار گرفته است؛ ادامه داد: بیشترین درخواست های شهروندان برای رسیدگی به مساجد محله های منطقه 11 شستشو و نظافت و تهیه ملزومات مربوطه بوده که شامل 58 پیام است. همچنین تعمیرات جزئی عمرانی و ایجاد و نگهداشت فضای سبز ،گل کاری ،کاشت درخت و ... به ترتیب بیشترین فراوانی پیام ها را داشته اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در طرح "مسجد محله من" 32 مسجد منطقه 11 مورد رسیدگی قرار گرفت که تعدادی از آن ها از جمله مسجد عیسی خان وزیر ، مسجد سجاد و مسجد حاج حسن با پیشینه تاریخی و معماری بی نظیر ؛ بیانگر هویت پایتخت ایران و طهران قدیم هستند.

منبع: ایسنا

95102

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید