Performancing Metrics

آژیر خطر در پتروشیمی بوعلی سینا به صدا در آمد | اتاق خبر
کد خبر: 357695
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 17:22
آژیر خطر در پتروشیمی بوعلی سینا که از دیروز (چهارشنبه، ١٦ تیرماه) در آتش می سوزد به دلیل ازدیاد حریق مخزن ٢٠٠١ به صدا درآمد، این مخزن صبح امروز (پنجشنبه، ١٧ تیرماه) تا حدودی مهار شده بود.

اتاق خبر - آتش سوزی مخزن ٢٠٠١ پتروشیمی بوعلی سینا که صبح امروز (پنجشنبه، ١٧ تیرماه) تا حدودی مهار شده بود و تلاش برای مهار کامل آن ادامه داشت بار دیگر شعله ورر شد، این مخزن حاوی خوراک نفتاست.

خاموش کردن کامل آتش مخزن ٢٠٠١ مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا براساس آخرین تمهید تیمهای آتش نشانی مستقر در محل آتش سوزی سایت ٤ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با ریختن فومهای مخصوص از سه جهت انجام شد.

آتش سوزی در برج ٨٠٠١ که با ١٢١ متر ارتفاع یکی از بلندترین برجهای پتروشیمی است، بامداد امروز (پنجشنبه، ١٧ تیرماه) تقریبا بطور کامل مهار شده است؛ برجی که آتش آن مهار شد، بلندترین برج فلزی خاورمیانه به ارتفاع ١٢١ متر به وزن ١٥٠٥ تن و قطر ٨ متر است. این برج سال ٧٨ از سوی شرکت توسعه شبکه های صنعتی ایران و با استفاده از جرثقیل ١٢٠٠ تنی نصب شد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است،خوراک پتروشیمی ماهشهر نفتای سبک و سنگین و بنزین پیرولیز است که از کارخانجات NGL (١٠٠٠/٩٠٠ پازنان) و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود و در فرآیندهای موجود در واحدهای عملیاتی مختلف به محصولات با ارزش و سود آور آروماتیکی نظیر پارازایلین و ارتوزایلین و بنزن تبدیل می شود.

شانا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید