Performancing Metrics

نمی‌خواستیم صعود در لیگ جهانی باعث ضرر به تیم شود | اتاق خبر
کد خبر: 357827
تاریخ انتشار: 18 تیر 1395 - 21:36
امیر غفور:
ملی پوش تیم ملی والیبال گفت: ما شانس صعود به دور بعد لیگ جهانی را داشتیم اما نمی خواستیم این موضوع به قیمت مصدوم شدن و ضرر رسیدن به تیم تمام شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر غفور درباره شرایط خود بعد از مصدومیت اظهار کرد: شرایطم نسبت به چند هفته پیش و زمان بازگشت از ژاپن خیلی بهتر شده و خوشبختانه مشکلی از این نظر وجود ندارد. بدنساز تیم برنامه تمرینی را به من و هم چنین فرهاد قائمی داده است و یک روز زودتر از آغاز تمرینات تیم ملی ما به اردو می‌آییم.

غفور درباره نتایج تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال گفت: به نظرم تیم ملی نتایج خیلی خوبی را در این رقابت‌ها گرفت و نسبت به آن‌چه توقع داشتیم بهتر عمل کردیم  و موفق شدیم به یک سری از اهداف خودمان برسیم. این اصلا درست نیست که بگوییم ما شانس صعود نداشتیم و یا اینکه تلاشی برای این موضوع نشد.

او ادامه داد: ما نمی خواستیم که این رقابت ها ضرری به تیم بزند و به قیمت مصدوم شدن بازیکنانمان تمام شود. تلاش این بود بازیکنان با بهترین آمادگی و با سلامت به ریو برسند.

قطر پاسور تیم ملی ایران در پایان گفت: همان طور که همه دیدند رفته، رفته در لیگ جهانی بهتر شد و در تهران دیدیم که بازی های به مراتب بهتری را ارائه کردیم و توانستیم دو برد خوب را کسب کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید