Performancing Metrics

فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی چه فیلم‌هایی می‌بینند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 358033
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 21:42
در فضا صدای جیغ کسی را نمی‌شنوید مگر صدای جیغ یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی که به تماشای فیلم ترسناک «بیگانه» نشسته باشد.

به گزارش اتاق خبر، فهرست فیلم‌هایی که ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی برای سرگرم شدن تماشا می‌کنند، منتشر شد. این فهرست شامل بیش از 500 عنوان فیلم و برنامۀ تلویزیونی است که برخی از آن‌ها احتمالا گزینه‌های مناسبی برای ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی نیستند.

در این فهرست علاوه بر هر چهار فیلم «بیگانه» آثاری چون «جاذبه» به کارگردانی، «سربازان سفینه» به کارگردانی پل ورهوفن و «ماه» به کارگردانی دانکن جونز دیده می‌شود.

البته ساکنان ایستگاه فضایی لازم نیست تمام مدت وقت خود را به تماشای فیلم‌هایی با موضوع ماجراهای فضایی بگذرانند و برای آرامش و خندیدن می‌توانند به تماشای فیلم‌هایی چون «زولندر» و «یک اتاق با چشم‌انداز» و «احمق و احمق‌تر» بنشینند.

اسکات کلی فرمانده ایستگاه فضایی بین‌المللی سال 2015 با توئیت کردن یک عکس از امکان تماشای فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرده برداشت.

 از دیگر فیلم‌های حاضر در فهرست می‌توان به «دوازده سال بردگی»، «2001، یک ادیسه فضایی»، «بیست هزار فرسنگ زیردریا»، «تک‌تیرانداز آمریکایی»، «دور دنیا در هشتاد روز»، «آواتار»، «همشهری کین»، «برخورد نزدیک از نوع سوم»، «بیل را بکش»، «بینوایان»، «پدرخوانده»، «جنگ ستارگان» و «مسیر سبز» اشاره کرد.

منبع: خبرانلاين

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید