Performancing Metrics

دلیل خداحافظی کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی | اتاق خبر
کد خبر: 358124
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 08:57
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشور گفت: از ۱ الی ۲ ماه قبل بحث خداحافظی علی نادری درتیم مطرح بود و زمانی اسم او در لیست اردوی تیم ملی نبود، به همین علت علی نادری تصمیم گرفت که خداحافظی کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیرحسین اکبری اظهارکرد: در حال حاضر من و بازیکنان تیم ملی به علت برگزاری دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی از لحاظ بدنی آماده هستیم.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی می‌تواند باعث هماهنگی و وحدت بیشتر بازیکنان تیم ملی شود، گفت: هماهنگی و همدلی بین بازیکنان می‌تواند باعث پیشرفت تیم ملی فوتبال ساحلی شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد خداحافظی علی نادری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی، اظهارکرد:  علی نادری همیشه در کنار تیم بود و در واقع تیم ملی فوتبال ساحلی دست این بازیکن بود و حاشیه‌ها و مسائل بیرون از زمین را دفع و بین بازیکنان تیم همدلی ایجاد می‌کرد.

اکبری  با اشاره به اینکه کاپیتان سابق تیم ملی هنوز از لحاظ بدنی آماده است، اظهار امیدواری کرد که درباره کاپیتان تیم تصمیم درستی گرفته شود، یا او دوباره به تیم برگردد یا سمت بهتری به نادری بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که علت خداحافظی علی نادری از تیم ملی فوتبال ساحلی چه چیزی بوده است، تصریح کرد: از ۱ الی ۲ ماه قبل بحث خداحافظی علی نادری درتیم مطرح بود و زمانی که اسم این بازیکن در لیست اردوی تیم ملی نبود، به همین علت علی نادری تصمیم گرفت که خداحافظی کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی همچنین در مورد المپیک فوتبال ساحلی که در مهر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد:  قهرمانی دو سال قبل در تایلند تجربه خوبی بود. خوشبختانه شاکله‌ تیم حفظ شده و تجربه بازیکنان بالاتر رفته است.  امیدوارم بتوانیم در المپیک فوتبال ساحلی ویتنام دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید