Performancing Metrics

نام فیلم ترسناک «درخشش» به « آینه شیطان» تغییر یافت | اتاق خبر
کد خبر: 359080
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 07:12
نام فیلمنامه «درخشش» به خاطر تشابه اسمی با یک اثر فاخر، ساخته استنلی کوبریک که در ژانر وحشت، ترسناکترین فیلم تاریخ سینماست به «آینه شیطان» تغییر یافت.

به گزارش اتاق خبر، نام فیلمنامه «درخشش» به خاطر تشابه اسمی با یک اثر فاخر، ساخته استنلی کوبریک که در ژانر وحشت، ترسناکترین فیلم تاریخ سینماست  به «آینه شیطان» تغییر یافت. همچنین این فیلم بجز ژانر ترس شباهتی از نظر موضوع با فیلم های "the shining " و فیلم "mirrors" ندارد و در مور اظهارا ت اخیر  در این رابطه  که قابل  احترامند این نکته فوق حائز اهمیت است.

در ادامه پیش تولید این فیلم در موسسه فوژان فیلم در حال پیگیری است و همچنین زهرا سادات رضوی در نقش «مهتاب» بعد از سحر واثقی به جمع بازیگران این فیلم پیوست. تست گریم نهایی بازیگران با ساخت ماسک و طراحی گریم توسط محسن ملکی،چهره پردار سینما در حال انجام است.

فیلم نامه «آینه شیطان» داستان زوج جوانیست که با وسوسه شیطان درآینه اعمال گرفتار می‌شوند. فیلمبرداری این فیلم در30جلسه در یک خانه ویلایی در شمال شهر تهران خواهد بود.

تا بحال حضور: محسن ملکی بعنوان طراح گریم و چهره پرداز،کیانوش اسلامی: نویسنده،منوچهر صانعی: تدوینگر،نیلوفر اسدی: عکاس،سعید حسینی: مدیر تولید، سعید گلزار: روابط عمومی، فرید ولی زاده کارگردان و مجری طرح و موسسه فوژان فیلم بعنوان تهیه کننده در این فیلم قطعی شده است.

فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید