Performancing Metrics

اسکانیا همواره در ایران فعالیت خواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 359091
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 08:10
در حالی برخی خودروسازان خارجی برای حضور در ایران منتظر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند که مدیرعامل اسکانیا می‌گوید این شرکت کاری به این انتخابات ندارد و در ایران می‌ماند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از دنیای اقتصاد ،در حالی برخی خودروسازان خارجی برای حضور در ایران منتظر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند که مدیرعامل اسکانیا می‌گوید این شرکت کاری به این انتخابات ندارد و در ایران می‌ماند.

هنریک هنریکسون که در حاشیه مراسم آغاز طرح جایگزینی کامیون‌های فرسوده شرکت ماموت دیزل صحبت می‌کرد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: اسکانیا در دوران تحریم نیز جزو معدود شرکت‌هایی بود که در ایران ماند و فعالیت‌هایش را متوقف نکرد.وی با بیان اینکه «ایران» کشور اسکانیا است، افزود: اسکانیا در ایران می‌ماند و فعالیت‌هایش را توسعه می‌دهد زیرا برای ما مهم مشتریان هستند، نه آمریکا و انتخاباتش.

هنریکسون همچنین در پاسخ به این پرسش که اسکانیا چه برنامه‌ای برای صادرات و ساخت داخل قطعات در ایران دارد، تاکید کرد: ما می‌دانیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به‌دنبال صادرات و ساخت داخل قطعات است؛ بنابراین همه سعی‌مان را انجام می‌دهیم تا اهداف موردنظر را محقق کنیم.

اظهارات مدیرعامل اسکانیا در شرایطی است که روز گذشته از محصول جدید این شرکت در ایران به نام R560 نیز در شرکت ماموت رونمایی شد. روز گذشته همچنین طرح جایگزینی کشنده‌های فرسوده نیز در ماموت آغاز شد، طرحی که طی آن قرار است ۲۵۰ دستگاه کشنده فرسوده با محصولات نو جایگزین شود. در این طرح کامیون‌های نو با تسهیلات ۷ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید