Performancing Metrics

هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷ روانه بازار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 359101
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 08:43
پس از جنسیس کوپه و ولستر رالی، هیوندای نسخه اسپرتی الانترا را روانه بازار خواهد کرد تا با ظاهر تهاجمی و قدرت ۲۰۰ اسب بخاری خود تاخت و تاز تازه ای را در میان رقبای خود آغاز کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ، الانترا یکی از محصولات پر فروش هیوندای می باشد که توانسته است محبوبیت خوبی در میان علاقه مندان به خودرو پیدا کند. این خودرو ساز کره ای علاوه بر طیف وسیعی از نسخه های مختلف الانترا مدل اسپرتی این خودرو را معرفی کرد. الانترای اسپرت دارای ظاهری عظلانی و خشمگین است که دارای تغییرات زیادی در باطن می باشد.

هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷

هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷

نمای جلویی الانترا شامل جلو پنجره ای مشبک سیاه رنگ به همراه چراغهای روز از نوع LED می باشد که بصورت افقی در طرفین سپر جای گذاری شده است. علاوه برآن مجموعه چراغ های جلویی نیز دارای طراحی متفاوت با نمونه استاندارد الانترا می باشد که در مجموع باعث شده است تا نمای جلویی این خودرو حالتی تهاجمی را در ذهن بیننده تداعی کند.

خروجی اگزوز دوگانه و رینگ های آلیاژی هماهنگ با ظاهر خودرو از نکاتی دیگر است که در خصوص طراحی ظاهری خودرو می توان به آن اشاره کرد.

در درون کابین هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷ بغیر از فرمان اسپرتی D شکل و صندلی های اسپرتی همراه با نوشته اسپرت پشت آن، تغییرات دیگری دیده نمی شود.

۲۰۱۷elantrasport19-1
در زیر درب موتور الانترا موتور چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری توربو شارژ وجود دارد که می تواند ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتون متر گشتاور را به چرخهای جلو منتقل کند.

برای نمونه اسپرتی الانترا از دو جعبه دنده استفاده شده است که اولی از نوع شش دنده با تعویض دستی و دومی هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه می باشد.

سیستم تعلیق عقب این خودرو از نوع کاملا مستقل می باشد ولی در عوض دارای سه حالت SE , Eco و Limited برای وضعیت های مختلف رانندگی می باشد.

۲۰۱۷elantrasport18-1
مدیر هیوندای موتور آمریکا، مایک ایوانوف گفت: الانترای اسپرت نشان دهنده تعهد ما به خودرویی است که مالکان و رانندگان را با توجه به نیاز های آنان قانع کند. هیوندای قبلا با مدلهایی همچون ولستر رالی و جنسیس کوپه وارد بازار خودرو های اسپرتی شده بود و خالا با اضافه شدن الانترای اسپرت تاخت و تاز جدیدی براه خواهد انداخت. نمونه اسپرت الانترا قدرت رقابت بالایی را خواهد داشت و می توان آن را چیزی بیشتر از یک رقیب جدی برای هوندا سیویک ۱٫۵ لیتری اسپرت دانست.

نسخه اسپرت الانترا قرار است برای سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ وارد بازار شود و هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات، ویژگی ها و قیمت آن در دست نیست.

هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷

هیوندای الانترای اسپرت ۲۰۱۷

 

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید