Performancing Metrics

تخصیص 30 درصد بودجه اداره‌های کل به بانوان | اتاق خبر
کد خبر: 359183
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 21:12
خادم خبر داد:
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از تخصیص 30 درصد بودجه اداره‌های کل به بانوان خبر داد.

اميررضا خادم

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر امیررضا خادم در جلسه با مسئولان ورزش بانوان استان اظهار کرد: نگاه خاصی به ورزش بانوان داریم و تمام استان‌ها را موظف کرده‌ایم که 30 درصد بودجه را به این قشر اختصاص بدهند.

وی ادامه داد: ما با این کار وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم و در سفر به استان‌ها بحث 30 درصد را پیگیری می‌کنیم.

خادم خطاب به نواب رئیس بانوان هیأت‌ها گفت: خودتان را در هیأت ثابت، حضورتان را پررنگ، مطالبه‌گر و جایگاه‌تان را باور کنید و فقط نقش یک مربی یا سرپرست را نداشته باشید.

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان در ادامه بیان کرد: به عنوان کشوری که در حوزه ورزش امکانات مالی کمی داریم مجبور هستیم که در رشته‌ها گزینشی عمل کنیم و نمی‌توانیم همه رشته‌ها را مساوی حمایت کنیم. این موضوع در استان‌ها هم وجود دارد که باید از رشته‌های موفق و فعال بیشتر حمایت شود و الگویی برای بقیه هیأت‌ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت واگذاری سالن‌هایی که با اسم بانوان کلنگ زده شده باید با این قشر باشد، اضافه کرد: اگر این‌گونه باشد بدون شک قیمت مزایده سالن پایین می‌آید و باید در سانس‌هایی که بانوان متقاضی ندارند سالن در اختیار آقایان باشد.

خادم تأکید کرد: از مدیران اداره‌های کل، فدراسیون‌ها و هیأت‌ها می‌خواهیم به اندازه آقایان به بانوان نیز توجه کنند و از این بخش غافل نشوند و برنامه‌های بانوان را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید