Performancing Metrics

آغاز به کار دانشکده پیراپزشکی سرخه نیازمند مساعدت مسئولان است | اتاق خبر
کد خبر: 359242
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 07:32
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرخه:
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرخه با بیان این که آغاز به کار دانشکده پیراپزشکی این شهرستان در سال تحصیلی جدید به حمایت مسئولان نیاز دارد، گفت: دانشکده پیراپزشکی سرخه با دستکم 300 دانشجو کار خود را از سال تحصیلی 95-96 آغاز می کند.

به گزارش اتاق خبر،سیف الله کیقبادی افزود : بسترسازی های لازم برای افتتاح این دانشکده فراهم شده و برای راه اندازی آن مسئولان استانی و کشوری باید بیش از پیش حمایت کنند.

بسترسازی های لازم برای افتتاح این دانشکده فراهم شده و برای راه اندازی آن مسئولان استانی و کشوری باید بیش از پیش حمایت کنند.
وی از برنامه ریزی این دانشکده برای پذیرش حدود 300 دانشجوی علوم پزشکی در سال نخست خبر داد و افزود: این دانشکده امسال در صورت تجهیز دانشکده در رشته های هوش بری، فوریت های پزشکی و پرستاری دانشجو می پذیرد.
وی به جزئیات بیشتر مربوط به ساختمان این دانشکده اشاره نکرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با اظهار رضایت از امکانات حوزه سلامت در این شهرستان تازه تاسیس، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 2 مرکز درمانی با 6 پزشک متخصص به صورت شبانه روزی به مردم این شهرستان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می دهد.
وی با اشاره به ادامه اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان یادآور شد: در زمان حاضر این طرح در شهرستان سرخه در حال اجراست و شهروندان می توانند با مراجعه به هر کدام از مراکز درمانی از خدمات این طرح بهره مند شوند.
کیقبادی به برخی خدمات درمانی در مناطق روستایی سرخه اشاره و خاطرنشان کرد: روستاییان سرخه اکنون از خدمات 6 خانه بهداشت فعال روستایی بهره مند هستند و در صورت نیاز به درمان تکمیلی به مراکز درمانی شهر سرخه منتقل می شوند.
شهرستان سرخه دارای حدود 15 هزار نفر جمعیت است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید