Performancing Metrics

شرکت تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت های چهار جانبه سنگاپور | اتاق خبر
کد خبر: 359384
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 00:02
تیم ملی فوتبال زیر 21 سال ایران که در اردوی آمادگی بسر می برد، هفته آینده در رقابت های چهار جانبه سنگاپور شرکت می کند.

اتاق خبر: در این دوره از رقابت های چهارجانبه سنگاپور که در روزهای 21 تا 23 ماه جاری میلادی (31 تیر تا دوم مرداد ماه) برگزار می شود علاوه بر تیم های ایران و سنگاپور، تیم های هنگ کنگ و ازبکستان حضور دارند.
بخش جنوب شرق آسیا تارنمای 'ای.اس.پی.ان.اف' روز پنجشنبه، بازی تیم ملی زیر 21 سال فوتبال ایران را آزمایش سنگینی برای تیم سنگاپور دانست و نوشت 'کارلوس کی روش' دستیار پیشین تیم 'منچستر یونایتد' نیز هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد که در صدر آسیا و 39 جهان قرار دارد.
این دیدارها با هدف آمادگی تیم ملی جوانان سنگاپور برای بازی های سال آینده جنوب شرق آسیا برگزار می شود که قرار است میزبان آن مالزی باشد
بیست و نهمین دوره بازی های جنوب شرقی آسیا ماه اوت سال آینده میلادی به میزبانی مالزی در کوالالامپور پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.
یکی از سخنگویان فدراسیون فوتبال سنگاپور اعلام کرد که جزئیات این رقابت های چهارجانبه پس از مشخص شدن جزئیات آن به صورت کامل اعلام می شود.
سنگاپور سال گذشته در بازی های جنوب شرق آسیا که در خاک این دولت - شهر برگزار شد موفق به صعود از دور مقدماتی این بازی ها نشد و در یک جام منطقه ای نیز که ماه گذشته در ایالت 'مالاکا' برگزار شد، نتوانست پیروزی کسب کند.
'میر حسین پیروانی' سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اخیرا اسامی 25 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی این تیم را برای حضور در تورنمت سنگاپور اعلام کرد.
این بازیکنان از روز یکشنبه به کادر فنی معرفی شدند و تا 27 تیرماه در تهران در اردو خواهند بود و پس از آن ملی پوشان جوان جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه به سنگاپور اعزام می شوند.

منبع: ایرنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید