Performancing Metrics

درگیری در اردوی تیم ملی فوتبال سعودی | اتاق خبر
کد خبر: 359388
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 00:44
یک نشریه عربی از درگیری در اردوی تیم ملی فوتبال سعودی میان عده ای از بازیکنان و کادر فنی هلندی این تیم پرده برداشت.

اتاق خبر: نشریه ورزشی الفرات نیوز روز پنجشنبه نوشت: در اردوی کنونی تیم ملی فوتبال سعودی که در اتریش برپا است، میان بازیکنان و مربی تیم دودستگی ایجاد شده است.
بنابر این گزارش، به همین دلیل 'بیرت فان مارفیک' سرمربی هلندی تیم سعودی روز گذشته /چهارشنبه/ دو بازیکن قدیمی وتاثیرگذار این تیم را به نام های فهد المولد و عبدالرحمن الغامدی از اردو اخراج کرد.
این مربی هلندی که به دو بازیکن یاد شده برای ترک اردوی تیم ملی سعودی 48 ساعت فرصت داده است، گفته است که این تازمانی که وی در راس هرم کادر فنی تیم ملی عربستان است، این دو بازیکن در تیم ندارند.
منابع رسانه ای سعودی در اقدامی آشکار برای سرپوش گذاشتن بر جو حاکم در تیم ملی این کشور، دلیل اخراج این دو بازیکن را مسایل فنی و مصدومیت ذکر کردند.
تیم ملی سعودی برای کسب آمادگی حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از 10 روز پیش نخستین اردوی تدارکاتی خود را در اتریش شروع کرده است.
دراین رقابت ها که چهارم شهریور امسال بصورت رفت وبرگشت در دو گروه شش تیمی آغاز خواهد شد، تیم ملی فوتبال سعودی با تیم های ژاپن ،امارات ،عراق ، استرالیا وتایلند درگروه نخست قرار دارد.
نتایج تیم ملی سعودی در پنج سال اخیر همواره سیر نزولی داشته ودر بیشتر رقابت های منطقه ای و قاره ای با ناکامی مواجه بوده است .

منبع: ایرنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید