Performancing Metrics

نرخ خط ۱۰ بی آر تی هنوز افزایش نیافته است | اتاق خبر
کد خبر: 359424
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 04:24
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان این که افزایش نرخ خط ۱۰ بی آر تی هنوز به روز نشده است، گفت: نرخ های خطوط بی آر تی براساس بازه های تعریف شده پایه گذاری شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، پیمان سنندجی با اشاره به گزارشی مبنی بر افزایش نرخ خدمات رسانی در خط ۱۰ بی آر تی افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ های خطوط براساس ۹ بازه تعریف و پایه ریزی شده به عنوان مثال در بازه صفر تا ۲، ۵ کیلومتر نرخ ۴۰۰ تومان است و در بازه ۱۸، ۵ تا ۲۰ کیلومتر ۸۰۰ تومان نرخ کرایه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته طول خط ۱۰ بی. آر. تی که تاکنون ۱۱ کیلومتر بود به ۲۳ کیلومتر افزایش پیدا کرده و از میدان آزادی تا پایانه نعمت آباد در منطقه ۱۸ هم خدمات رسانی می کند، گفت: برای این خط که بالغ بر ۲۳ کیلومتر طول دارد معادل ۸۰۰ تومان کرایه دریافت می شود.

سنندجی تصریح کرد: این در حالی است که ۵۵ مدل کارت حمل و نقل عمومی وجود دارد که برای بیش از ۲۰ کارت (کارت دانشجویی - منزلت، معلولین و ...) بالغ بر ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این خط هفته گذشته راه اندازی شده برچسب های نرخ هنوز تغییر نکرده است. به همین منظور برخی تصور می کنند رانندگان کرایه را بالاتر از نرخ مصوب دریافت می کنند.

سنندجی افزود: با توجه به طول خط، کرایه تعیین شده و این خط به صورت شبانه نیز فعالیت دارد نرخ شبانه آن ۱۲۰۰ تومان است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته گفت: با هماهنگی با وزارت علوم و پلیس راهور تمامی خطوط اتوبوسرانی منتهی به مراکز برگزاری کنکور از صبح زود آماده خدمات رسانی ویژه هستند طوری که خطوط منتهی به مراکز تقویت شده است.

سنندجی تاکید کرد: اتوبوس های اختصاصی نیز در مکان هایی که کنکور برگزار می شود خدمات رسانی خواهد کرد.

94105

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید