Performancing Metrics

کاستا می خواهد به اتلتیکومادرید بازگردد | اتاق خبر
کد خبر: 359547
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 22:29
دیگو کاستا با انتونیو کونته اتمام حجت کرده است و به او گفته است که نمی خواهد در چلسی بماند.

دیگو کاستا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی که دو فصل قبل توانست با گل های خود این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند، فصل گذشته درخشش خوبی در این تیم نداشت. این بازیکن ۲۷ ساله در سال ۲۰۱۴ با انعقاد قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست.  بر پایه گزارش این روزنامه اسپانیایی، این بازیکن برزیلی الاصل در تماسی تلفنی با «خورخه مندس»، مدیر برنامه هایش، خواستار خروج از استمفوردبریج شده است.  

گفته می‌شود دیگو کاستا نیز از باشگاه درخواست کرده تا با جدایی اش به مقصد اتلتیکو موافقت کند. اتلتی نیز با توجه به سابقه حضور کاستا در این تیم و کارنامه درخشانش، او را به ایگواین و ابوامیانگ ترجیح می‌دهد. کاستا در ۱۳۴ بازی برای اتلتیکو ۶۴ گل به ثمر رساند و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لالیگا در سال ۲۰۱۴ بود.

چلسی تاکنون توانسته است باتشوایی را به عنوان مهاجم به خدمت بگیرد ولی پاتو و فالکائو دو مهاجم این تیم در فصل قبل از این تیم جدا شدند و در صورت جدایی کاستا، باید منتظر خرید یکی دو مهاجم از سوی تیم لندنی در روزهای باقی مانده تا نقل و انتقالات تابستانی که تا ۱ آگوست به طول خواهد انجامید باشیم.

کاستا در حال حال حاضر با چلسی تمرین می کند تا وضعیت او برای فصل بعد مشخص شود. هر چند کونته روز گذشته در اولین حضور خود به عنوان سرمربی چلسی در تمرینات این تیم سعی در قانع کردن کاستا به ماندن در لیگ برتر و چلسی را داشته است ولی این بازیکن ۲۷ ساله که در یورو حضور نداشت، دوست دارد به اتلتیکو تیم سابق خود بازگردد و به کونته گفته است نمی خواهد به حضورش در چلسی ادامه دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید