Performancing Metrics

دفتر جذب سرمایه گذاری در مازندران ایجاد شد | اتاق خبر
کد خبر: 359788
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 14:57
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران ایجاد دفتر جذب سرمایه‌گذاری را از اقدامات این معاونت جدید در استانداری بیان کرد.

اتاق خبر: حسن خیریان پور عصر شنبه  در نشست شورای اداری مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار داشت : احیا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از اقدامات شایسته دولت در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به این‌که ساختار استانداری‌ها تاکنون دارای  چهار معاونت  بوده است افزود:ازاین‌پس استانداری‌ها شامل سه معاونت سیاسی، هماهنگی عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه انسانی می‌شود.

خیریان پور با اشاره به ساختار جدید استانداری‌ها تصریح کرد:تشکیلات جدید ابلاغ‌شده است و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گفته خیریان پور، مرکز برنامه‌ریزی و توسعه فناوری و تحول اداری و اداره کل مالی واداری ،دفتر امور اقتصادی و دفتر جدید جذب و حمایت سرمایه‌گذاری از زیرمجموعه‌های معاونت هماهنگی و توسعه انسانی است.

 خیریان پور ایجاد دفتر جذب سرمایه‌گذاری را از اقدامات مهم معاونت جدید عنوان کرد و افزود:اجرای دقیق ساختار استانداری و بازسازی دفتر امور اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری با اجرای دقیق سازمانی قدرت درون‌سازمانی را افزایش می‌دهد.

وی خواستار حفظ سیاست‌های عمومی دولت و فعال‌سازی کمی و کیفی کارگروهی مرتبط  ازجمله کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اشتغال و سایر کارگروهی که مرتبط با این حوزه است شد.

خیریانپورعملیاتی کردن جلسات در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری را از موارد مهم در سال جدید برشمرد و افزود: برای تحقق این هدف پیگیری ، نظارت و ارزیابی را اجرایی خواهیم کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه انسانی استانداری تأکید کرد:تعادل در پیگیری موارد باید در سرلوحه کاری قراگیردظرفیتهای استان و پیگیری پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل در شهرستان‌ها و روستاها مدنظر قرارگیرید.

به گفته خیریان پور،گسترش تشکل‌های بخش خصوصی در بخش های صنعت و معدن و کشاورزی نقش مهمی ایفا می‌کند که سایر تشکل‌ها نقش عملیاتی خودرا به‌خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف با کشورهای مختلف و با اشاره به سه فرودگاه استراتژیک ،کشاورزی و گردشگری استان  برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی کردن در این زمینه‌ها  را خواستار شد.

خیریان پور نقش فنی حرفه‌ای را درزمینهٔ حرفه‌آموزی بسیار مهم برشمرد و افزود: استفاده از فناوری‌های مهم در توسعه اقتصادی استان باید موردتوجه قرارگیرید.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع انسانی متذکر شد: اجرای 8 برنامه تحول اداری کشور که در شورای اداری کشور تحت عنوان نظام‌مهندسی تحول اداری تصویب شد را به سمت عملیاتی شدن سوق دهیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید