Performancing Metrics

در بایرن‌مونیخ از فوتبال خداحافظی می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 359813
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 16:39
روبن:
وینگر هلندی بایرن مونیخ به تمجید از سرمربی هلندی سابق این تیم پرداخت و عنوان کرد در بایرن از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لوئیس فان خال که در بایرن مونیخ توانست همراه این تیم در بوندسلیگا به قهرمانی برسد، در حال حاضر بدون تیم است. روبن که رابطه خوبی با این مربی دارد به تمجید از او پرداخته و در گفت‌وگو با کیکر گفت: فانخال در شکلگیری بایرن مونیخ نقش زیادی داشت و در واقع موفقیتهای بایرن مونیخ بیشتر به خاطر طرز تفکر و اقداماتی بود که او در این تیم انجام داد.

او ادامه داد: فوتبال هجومی‌ای که در بایرن مونیخ شروع شد ابتدا زیر نظر فان خال شکل گرفت و او بود که توانست وضعیت بایرن را تغییر دهد و فلسفه بایرن را به فوتبال هجومی تغییر دهد. در ادامه یوپ هاینکس از این فلسفه استفاده کرد و در واقع آن را تکمیل کرد و بایرن توانست فوتبالی را ارئه کند که مبتنی بر بازی هجومی همراه با مالکیت توپ است.

آرین روبن تاکید کرد بایرن‌ مونیخ تیم آخر او خواهد بود و او پس از پایان فوتبالش در بایرن‌ مونیخ کفش هایش را آویزان خواهد کرد و به تیم دیگری نخواهد رفت: بایرن‌ مونیخ تیم بسیار خوبی است و شرایط بسیار خوبی دارد. آینده من در بایرن‌ مونیخ خیلی روشن است. فکر می‌کنم بتوانیم به قهرمانی‌های بیشتری همراه بایرن‌مونیخ برسیم. می‌خواهم به قهرمانی‌های بیشتری برسم. علاوه بر آن باشگاه بهتری نسبت به بایرن‌ مونیخ نیست که بروم. به همین خاطر تصمیم دارم تا پایان دوران فوتبالم در بایرن بمانم و پس از آن کفش‌هایم را آویزان کنم. زمانی که خیلی جوان بودم در چلسی و رئال‌ مادرید بازی کردم. حالا در بهترین دوران فوتبالم در بایرن‌ مونیخ هستم و دوست دارم تا پایان در این تیم بمانم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید