Performancing Metrics

واکنش بهروان به درخواست استقلالی‌ها برای بخشش رحمتی | اتاق خبر
کد خبر: 360032
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 17:34
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به درخواست استقلالی ها برای بخشش محرومیت رحمتی گفت: ما در این مورد تابع قانون هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، غلامرضا بهروان درحاشیه مراسم تقدیر از داوران برتر لیگ پانزدهم گفت: داوران یکی از ارکان فوتبال هستند کهشایسته است از آنها تقدیر کنیم. من هم به نوبه خودم از داوران زحمتکش تشکر می کنم.

وی در مورد محل برگزاری بازیهای تیم فوتبال تراکتورسازی به لیگ پانزدهم و لیگ شانزدهم گفت: مسئولان فوتبال استان صحبت هایی را در این مورد با ما انجام داده اند. ما خواستار این شدیم که این تیم هر چه زودتر ورزشگاه مورد نظرش را مشخص کند در غیر این صورت ممکن است بازی در زمینی در شهری دیگر برگزار شود البته این را نیز بگویم که ورزشگاه تختی محل چندان مناسبی برای برگزاری بازی نیست. گسترش فولادی ها هم اعلام کرده اند که نمی توانند ورزشگاهشان را در اختیار تراکتور قرار دهند.

رئیس سازمان مسابقات لیگ برتر در خصوص زمان برگزاری مسابقات لیگ گفت: ما مسابقه لیگ را پیش روی داریم و در تلاش هستیم که مراسم افتتاحیه بازیهای لیگ در سوپر جام باشد البته این را نیز بگویم که امسال اکثر بازیهای لیگ بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد تا در زمان برگزاری مسابقه هوا خنک تر باشد. این را نیز بگویم که برخی ورزشگاهها از نور کافی برخوردار نیستند و به همین خاطر هم از مشکلاتی برخوردار هستیم اما با توجه به تمام این مسابقه برنامه ۳۰ هفته لیگ مشخص است و فقط منتظریم تا ورزشگاه تیم تراکتورسازی مشخص شود.

وی افزود: ما به همه تیم ها زمان برگزاری لیگ را اعلام کردیم اما  برخی از آنها هنوز کیفیت لازم را فراهم نکردند.

بهروان با اشاره به بلیت فروشی باشگاهها گفت: ما آماده این هستیم که بلیت فروشی را در اختیار باشگاهها قرار دهیم و آنها باید خودشان شرایط را فراهم کنند البته من هم توصیه می کنم که فعلا فروش اینترنتی بلیت در حال حاضر بهترین راه خرید است.

بهروان در پایان در خصوص بحث محرومیت سید مهدی رحمتی و اینکه استقلالی ها خواستار بخشش او در دو بازی اول لیگ شده اند تصریح کرد: ما تابع قانون در این مورد هستیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید