Performancing Metrics

بازگرداندن معتادان شهرستانی منوط به تصمیم قضایی است | اتاق خبر
کد خبر: 360128
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 05:22
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران با اشاره به احداث۲هزار ظرفیت برای نگهداری معتادان در مراکز بهاران، گفت:بازگرداندن معتادان بهبود یافته شهرستانی به محل اقامت خود منوط به تصمیمات قضایی است.

اتاق خبر: مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست کمیته کاهش آسیب ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای تاسیس ۴۵ مجموعه بهاران در سطح شهر تهران افزود: بر این اساس پیش‌بینی شده است که ۵ هزار ظرفیت برای نگهداری از معتادان بهبود یافته ایجاد شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار ظرفیت در مراکز بهاران ایجاد شده و برنامه‌ریزی برای احداث ۳ هزار ظرفیت دیگر در حال انجام است.

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادان پس از طی مراحل سم‌زدایی در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۵ و ۱۶ به مجموعه بهاران منتقل می‌شوند تا در دوره‌های ۶ و ۹ ماهه همراه با کارآموزی، آمادگی ورود مجدد به جامعه را کسب کنند.

وی در مورد مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر لزوم بازگرداندن معتادان بهبود یافته شهرستانی به محل اقامت خود تاکید کرد: این درخواست مسئولان شهری و شورای شهر است، اما در این زمینه برای اجرا باید تصمیمات از مراجع مسئول و سیستم قضایی به ما ابلاغ شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید