Performancing Metrics

حذف شاگردان شمسایی با شکست در ضیافت پنالتی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 360394
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 18:15
جام باشگاه های فوتسال آسیا
نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا با شکست در ضیافت پنالتی ها مقابل ناگویا ژاپن از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات بازماند.

تاسیسات دریایی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تاسیسات دریایی نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا از ساعت 14:45 امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ناگویای ژاپن رفت و در یک مصاف سخت و نفس گیر در ضربات پنالتی باخت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
گل های این بازی را حسین طیبی برای تاسیسات و رافائل برای ناگویا به ثمر رساندند و سعید عباسی هم یک ضربه پنالتی را در جریان بازی و یک پنالتی را در ضیافت پنالتی ها از دست داد.
در ابتدای این بازی در حالی که ژاپنی ها حملات متعددی روی دروازه نظری داشتند، حسین طیبی روی پاس ضربه کرنر، گل اول تاسیسات دریایی را به ثمر رساند. در ادامه نیز رافائل بازیکن با تجربه ناگویا به سبک طیبی با پشت پا گل تساوی تیمش را زد و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
تاسیساتی ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و حملات بسیاری روی دروزاه ناگویا ترتیب دادند. حتی در دقیقه 28 نیز ضربه پنالتی برای آنها بدست آمد اما سعید عباسی آن را به هدر داد. سپس شمسایی و سنگ سفیدی موقعیت های تک به تک را از دست دادند.
در این سوی میدان نیز مصطفی نظری با واکنش های دیدنی خود بارها دروازه تاسیسات را نجات داد.
نیمه دوم این بازی بدون اینکه گلی در بر داشته باشد به اتمام رسید و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
با آغاز نیمه اول وقت های اضافه، ناگویا در دقیقه 42 توسط سایتو کوچی به گل دوم رسید اما شاگردان شمسایی در ادامه این نیمه چندان به آب و آتش نزدند تا وقت اول اضافه به برتری دو بر یک ناگویا به اتمام برسد.
در نیمه دوم وقت های اضافه تیم تاسیسات از سیستم پاورپلی استفاده کرد و موفق شد توسط شمسایی به گل تساوی برسد. با تساوی دو تیم در وقت های اضافه کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی سعید عباسی برای تاسیسات دریایی توپ را گل نکرد و نماینده ایران از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
این بدترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیاست.
تاسیسات دریایی در دوره قبل مسابقات که در اصفهان برگزار شد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ناگویا به برتری چهار بر سه رسیده بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید