Performancing Metrics

مسکن مهر پردیس با کیفیت مناسب مردم تحویل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 360434
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 22:04
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر، گفت: در این راستا واحدهای مسکن مهر با کیفیت مناسب و همه خدمات به مردم تحویل می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم، سعید غفوری در مراسم افتتاح 4 هزار و 550 واحد مسکونی مهر فاز 11 با قدردانی از حمایت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در راستای تکمیل و تحویل این واحدها، اظهار کرد: علاوه بر فاز 11 مطابق برنامه ریزی انجام شده در سایر فازهای مسکن مهر نیز پروژه‌ها با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل می‌شود.

وی با تأکید براینکه یکی از دغدغه‌های شرکت عمران پردیس این است که واحدها با تمام امکانات به متقاضیان تحویل شود، تصریح کرد: تمام 33 هزار و 335 واحد مسکن مهر فاز 11 کوزو در آینده‌ای بسیار نزدیک به صورت محله به محله تحویل متقاضیان عزیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این جمع‌بندی رسیده که مسکن مهر باید با کیفیت مناسب و همه امکانات تحویل متقاضیان شود.

غفوری با تأکید براینکه نباید در این زمینه شرمنده مردم شویم و رویه تحویل واحدها با تمام امکانات را ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: در شهر جدید پردیس وقفه‌ای در خصوص تحویل واحدها داشته‌ایم که تاکنون تقریباً هفت هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.هدف ما این است که کل 80 هزار واحد مسکن مهر این شهر فاز به فاز و در همه زون‌ها به مردم تحویل شود.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم صبور باشند و به شرکت عمران پردیس اعتماد کنند، گفت: برنامه ما این است که واحدهای مسکن مهر اول تحویل شود سپس متقاضیان در آن اسکان یابند و در نهایت افتتاح شوند از این رو از رسانه‌ها می‌خواهیم به ما در تمرکز بر هدف اصلی یعنی تکمیل ساخت و سازها کمک کنند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید