Performancing Metrics

واکنش کونته به جدایی کاستا از چلسی | اتاق خبر
کد خبر: 360584
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 08:52
سرمربی ایتالیایی چلسی به احتمال جدایی کاستا و بازگشت به اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد.

آنتونیو کونته

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با وجود آنکه دیگو کاستا فصل بسیار بدی را با چلسی پشت‌سر گذاشت و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به فوتبال اسپانیا و اتلتیکومادرید به گوش رسید اما آنتونیو کونته،  سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی تاکید کرد قصد فروش کاستا را ندارد و این بازیکن باید در چلسی باقی بماند.

کونته که نخستین فصل حضورش در چلسی را پشت‌سر می‌گذارد، درباره شایعه بازگشت کاستا به اتلتیکو مادرید گفت: کاستا از نظر من مهاجم بسیار خوبی است. او از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا است. به همین خاطر باید تاکید کنم چلسی به این بازیکن نیاز دارد و دلیلی نیز برای فروش او وجود ندارد. 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در مورد حضورش روی نیمکت آبی‌های لندن نیز گفت: می‌خواهم چلسی را به یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا تبدیل کنم. به همین خاطر باید بگویم به بازیکنی مانند کاستا نیاز دارم. او در چلسی خوشحال است و به هیچ وجه درخواست جدایی نکرده است. همه آنچه که می دانم این است. به کاستا نیاز دارم و او هم بازیکن چلسی است و باید به قرارداد خود پایبند باشد.

کاستا در فصل نخست خود در چلسی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و باعث شد این تیم به همراه ژوزه مورینیو، سرمربی وقت چلسی در لیگ انگلیس قهرمان شود. کاستا اما در فصل قبل حاشیه‌های زیادی داشت و چند بازی هم به خاطر اعتراض و درگیری با بازیکنان و داور محروم بود.

اتلتیکو مادرید با 40 میلیون یورو خواستار بازگشت کاستا شده است اما با شرایط موجود این انتقال منتفی است. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید