Performancing Metrics

بازیکنان در بازی‌ها باید تحت فشار مسابقه قرار بگیرند | اتاق خبر
کد خبر: 360588
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 09:45
ناظم الشریعه:
سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد بازیکنان نیازمند بازی تدارکاتی هستند و رقابت با ژاپن برایشان محک بسیار جدی خواهد بود.

محمد ناظم‌‌الشریعه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد حضور در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: پیش از این قرار بود تا مصر در این تورنمنت حضور داشته باشد. با توجه به اینکه این تیم نوع بازی و آمادگی جسمانی بازیکنانش بیشتر شبیه مراکش بود، باعث می شد تا این دیدار شبیه‌سازی شد اما با جایگزین شدن تیم ژاپن این شبیه سازی وجود نخواهد داشت.

او در ادامه بیان کرد: قصدمان از بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمت چهار جانبه این است که بازیکنان را تحت فشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده‌تر می شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می برد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره حضور در تورنمنت چین تصریح کرد: با توجه به این که حضور تیم اوکراین در تورنمت چین قطعی نیست، نامه ای را ارسال کرده و درخواست کردیم تا شرایط حضور تیم ها در این تورنمنت مشخص کنند و اعلام قطعی در خصوص حضور  تیم اوکراین به ما بدهند. اگر تیم اوکراین در تورنمنت چین حضور داشته باشد، بدون شک و با استقبال به این تورنمنت می رویم. همان طور که در بالا اشاره کردم، هرچقدر بازی تدارکاتی با تیم های قوی داشته باشیم، شرایط بازیکنان تغییر خواهد کرد و با آمادگی بهتری به مسابقات جام جهانی کلمبیا می رویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید