Performancing Metrics

ملارد یک فرصت ویژه برای حضور سرمایه گذاران محسوب می شود | اتاق خبر
کد خبر: 360759
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 14:27
شهردار ملارد مطرح کرد:
شهردار ملارد گفت: شهر ملارد به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و مجاورت با استان البرز و نزدیکی آن به پایتخت، فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

اتاق خبر: علی اکبر خراسانی با اشاره به نقش تعیین کننده بنیه مالی و اعتباری  شهرداری ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری اظهار داشت:در طول سالیان اخیر بنا به دلایل متعددی، شهرداری ها با مشکلات عمده و عدیده مالی مواجه شدند که خروج از این معضل، ضرورتی  بوده که از سوی مدیران به عنوان اولویتی ویژه مطرح است.

شهردار ملارد عنوان کرد:آنچه که به عنوان راهکار اصلی برای برون رفت از محدودیت های مالی مدنظر قرار دارد، به جذب و مشارکت بخش خصوصی معطوف می شود.

وی افزود: با بهره گیری از سرمایه گذاری های بخش خصوصی می توان بر مشکلات مالی و اعتباری فائق آمد، در غیر اینصورت تحولات اجتماعی و اقتصادی در آینده نیز می تواند توانمندی مالی شهرداری ها را تحت الشعاع قرار دهد.

خراسانی عنوان کرد:شهر ملارد به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و مجاورت با استان البرز و نزدیکی آن به پایتخت، فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران محسوب می شود که در صورت شناخت و معرفی استعدادهای این خطه و ظرفیت های برجسته ای که از آن برخوردار است، حصول توفیقات موثر و سازنده در عرصه مالی و اقتصادی دور از دسترس نخواهد بود.

شهردار ملارد گفت:جمعیت انبوه این شهر از یک سو تهدید و از سوی دیگر فرصتی بالقوه محسوب می شود که با مدیریت و برنامه ریزی اصولی می توان از نقش آفرینی این  استعدادهای متکثر و متنوع به نحوی شایسته در مسیر شکوفایی و توسعه پایدار استفاده کرد.

وی یادآور شد:تلاش ما بر جلب نظر و ترغیب  بخش خصوصی به سرمایه گذاری در شهر ملارد استوار است و خوشبختانه مجموعه شورای شهر این منطقه نیز همواره حمایت ها و پشتیبانی هایی جدی را در این خصوص لحاظ کرده که امیدواریم در سایه این همگرایی و همدلی در میان مجموعه مدیریت شهری، به دستاوردهای سازنده تری در این عرصه دست یابیم که  بدون تردید خروجی آن در تحقق توسعه پایدار شهری موثر خواهد بود.

منبع: مهر

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید