Performancing Metrics

وقتش شده مردم انگلیس از نمایش تیم ملی‌شان لذت ببرند | اتاق خبر
کد خبر: 361060
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 19:38
الردایس:
سرمربی جدید تیم ملی انگلیس مصمم است با کسب نتایج مطلوب باعث رضایت هواداران فوتبال در این کشور شود.

الردایس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اتحادیه فوتبال انگلیس در نهایت بعد از موافقت با استعفای روی هاجسون از سمت مربیگری تیم ملی این کشور، سم الردایس، سرمربی ساندرلند را به عنوان سرمربی جدید این کشور انتخاب کرد.

الردایس بعد از معرفی به عناون سرمربی جدید این کشور گفت: وقتش رسیده است بتوانیم انتظارات را در انگلیس برآورده کنیم و هواداران فوتبال را خوشحال کنیم.

الردایس ۶۱ ساله ۱۰ سال پیش نیز قرار بود به عناون سرمربی جدید این کشور انتخاب شود ولی در نهایت این استیو مک لارن بود که نظر مسئولان این کشور را به خود جلب کرد تا این مربی در جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت انگلیس را بر عهده بگیرد. حال این مربی با قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید  دارد، هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفته است و ماموریت نخست او نیز صعود همراه سه شیر به جام جهانی 2018 روسیه است.

الردایس درباره حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش گفت: این حقیقت را نمی‌توانم کتمان کنم که مدت‌ها به دنبال این پست بودم. افتخار می کنم به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورم انتخاب شدم. به نظر من این بالاترین پست در فوتبال انگلیس است. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را در تیم ملی انگلیس داشته باشیم و باعث شویم تمام هواداران در این کشور از فوتبال لذت ببرند. تمرکز اصلی من روی تیم ملی بزرگسالان خواهد بود. می دانم کسب نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار این موضوع روی پیشرفت تیم های پایه‌ای تمرکز خواهیم کرد. ظرفیت و استعداد بالایی در کشور داریم و زمان این است که بتوانیم این استعدادها را پرورش دهیم.

بعد از انتخاب الردایس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس، مربیان مختلف در این کشور به حمایت از این مربی ۶۱ ساله پرداختند. ژوزه مورینیو، دوست صمیمی الردایس در کنار الکس فرگوسن که تاثیر زیادی روی انتخاب این مربی داشت، آرسن ونگر و همچنین آنتونیو کونته، مربیانی بودند که از انتخاب الردایس به عناون سرمربی جدید تیم ملی انگلیس حمایت کردند.

الردایس در حالی به عناون سرمربی جدید انگلیس انتخاب شده است که در ۲۲ سال مربیگری در این کشور، هیچ عنوان قهرمانی را کسب نکرده است و از این نظر شباهت زیادی با جیامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا دارد.

تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۱۶ بعد از ولز به عناون تیم دوم از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت ولی در این مرحله با شکست ناباورانه برابر ایسلند از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید