Performancing Metrics

رونق در انتظار بازار بورس | اتاق خبر
کد خبر: 361164
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 10:44
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران اعلام کرد
علیرغم اینکه به نظر می ر سد بازار بورس سال جاری را با نوسان بسیار به پایان خواهد برد، اما سال آینده این بازار شاهد رونق خواهد بود.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران وضعیت بازار سرمایه را تا آخر سال جاری با رونق های مقطعی پیش بینی کرد.

بهروز خدارحمی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و کارشناس بازار بورس، در گفت و گویی که با اتاق خبر داشت در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت کنونی بازار بورس در کشور اظهار کرد: وضعیت بازار سرمایه به صورتی است که به نظر می رسد این بازار فاصله زیادی با سایر بخش های اقتصاد کشور ندارد و تحت تاثیر وضعیت کنونی حاکم بر اقتصاد کشور است.

خدارحمی ادامه داد: در واقع می توان به این نکته اذغان کرد که کمتر از ده درصد از تامین مالی کشور از بازار سرمایه است. با این حال می توان پیشبینی کرد که تا پایان امسال این بازار با رونق های مقطعی رو به رو خواهد شد.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با اشاره به وضعیت پر نوسان بازار بورس کشور گفت: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور بازار بورس باید منتظر تحولات جدی باشد اما به نظر می رسد که تا پایان امسال شاهد وضعیت متعادل و ثابت در بازار بورس کشور نباشیم. با این حتال انتظار می رود که سال آینده وضعیت بهتری در انتظار بازار بورس کشور باشد و شاهد رونق هرچه بیشتر این بازار در اقتصاد کشور باشیم.

94105 ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید