Performancing Metrics

400 میلیون دلاری های تازه سینما | اتاق خبر
کد خبر: 361261
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 16:04
دو فیلم دیگر سینما، خود را آماده یک فروش 400 میلیون دلاری بین المللی می کنند. این فیلم ها «مردان ایکس: آپوکالیپس» و «وارکرافت» هستند.

ب گزارش اتاق خبر، این موفقیت بالای بین المللی در شرایطی نصیب این دو فیلم می شود، که فروش آن ها در آمریکای شمالی رضایت بخش نبوده است.

تازه ترین قسمت مجموعه اکشن و کمیک استریپی «مردان ایکس»، فروش بین المللی خود را به رقم 380 میلیون دلار رسانده است.

این فیلم با هرینه تولید بالای تولید 178 میلیون دلاری خود، در سینماهای آمریکای شمالی حدود 155 میلیون دلار فروش داشته است.

این محصول مشترک کمپانی فوکس قرن بیستم و شرکت مارول، توسط برایان سینگر کارگردانی شده و یک دو جین از بازیگران مطرح سینما در آن بازی دارند.

«وارکرافت» دومین فیلمی است که در حال نزدیک شدن به یک فروش 400 میلیون دلاری بین المللی است. فروش کلی این اکشن فانتزی هم اکنون به 385 میلیون دلار رسیده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، نکته جالب در ارتباط با فیلم، فروش کلان 222 میلیون دلاری آن در سینماهای کشور آسیایی چین است.

تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند بخش اعظم فروش بین المللی این فیلم پرسروصدا، فقط در این کشور بوده است. چین یکی از سرمایه گذاران «وارکرافت» هم بوده است.

اما نکته عجیب، عدم استقبال تماشاگران آمریکایی از این اکشن قرون وسطایی است. تماشاگران آمریکایی فقط 47 میلیون دلار برای تماشای آن پول داده اند.

برای تولید این بلاک باستر هالیوودی هم، رقم کلان تولید 160 میلیون دلاری خرج شده است. دانکن جونز امر کارگردانی «وارکرافت» را به عهده داشته است.

جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید