Performancing Metrics

سکته هم کنم می‌مانم تا سپاهان را درست کنم | اتاق خبر
کد خبر: 361508
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 04:51
ویسی:
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه نام‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند گفت: بعضی‌ها فوتبال بازی می‌کنند و بعضی‌ها با فوتبال بازی می‌کنند.

عبدالله ویسی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده با اشاره به اینکه ترکیب هیچ کدام از تیم‌ها در هفته اول مشخص نیست، گفت: شروع لیگ همیشه برای همه تیم‌ها سخت است زیرا ترکیب هیچ کدام از تیم‌ها شناخته شده نیست. فردا نیز بازی خطرناکی در پیش داریم زیرا بازی خانگی است و باید شروع لیگ را برنده شویم و سعی کنیم سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم.

وی در رابطه با قرارداد احسان حاج صفی و علی احمدی خاطرنشان کرد: با احسان حاج صفی صحبت کرده‌ایم اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ است. چند بار نیز سعی کرده‌ام با مدیر برنامه‌اش در آلمان تماس بگیرم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. علی احمدی نیز با توجه به کمتر شدن مبلغ قراردادش نسبت به سال گذشته، نتوانست بماند و همکاری‌اش را ادامه دهد.

سرمربی سپاهان با اشاره به کمتر شدن مبلغ تمام شده برای بسته شدن تیم نسبت به سال‌های گذشته افزود: جمع مبلغ قراردادهای ما نسبت به سال گذشته 50 درصد کمتر شده است. ضمن اینکه سن بازیکنان‌مان نیز پایین‌تر آمده است. میانگین سنی تیم سال گذشته 31 سال بود اما امسال 24 سال است.

وی در رابطه با وضعیت هادی عقیلی تصریح کرد: بحث هادی عقیلی به من ارتباطی ندارد و به باشگاه مربوط است. اما با توجه به اینکه به دنبال کم کردن هزینه‌های تیم بودیم نمی‌توانیم بازیکنان گران ‌قیمتی مثل هادی عقیلی را در تیم داشته باشیم.

ویسی در همین رابطه افزود: بازیکن گران قیمتی بوده است که یک پیرزن 80 ساله نیز او را می‌شناخته اما بعد از سه بازی دیگر خوب بازی نکرد. آیا این بازیکن یک میلیارد و 600 میلیون تومان می‌ارزد؟ بازیکنانی نیز هستند که با قرارداد 900 میلیون روی نیمکت تیم‌ها نشسته‌اند. اگر این اتفاقات بخواهد در سپاهان بیفتد، ما باید برویم بمیریم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به اینکه بازیکنانی با قیمت مناسب به سپاهان ملحق شده‌اند ادامه داد: من در بستن تیم اختیار تام داشتم و فلسفه کاری من این است که تیم را با بازیکنانی با قیمت مناسب جذب کنم و بازیکنان از سر شکم‌سیری فوتبال بازی نکنند. در فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند بلکه انگیزه و احساس و قلب بازیکنان است که فوتبال بازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک سپاهانی است گفت: من آنقدر شهامت داشتم که فصل گذشته روز قبل از بازی با سپاهان اعلام کنم که سپاهانی‌ام و اگر من سرمربی تیمی باشم که 9 بازیکن ملی‌پوش دارد هنر نیست. اگر من بتوانم تیم را با بازیکنان گمنام و بااستعداد ببندم هنر کرده‌ام و کله‌ام برای این کارها داغ است.

ویسی با اشاره به اینکه 70 روز است به خانه نرفته‌ افزود: مانده‌ام که تیم را درست کنم و 70 روز است به خانه نرفته‌ام و اگر سکته کنم هم می‌مانم تا تیم درست شود و اگر از ماندن من در تیم راضی نباشند، آنقدر شعور دارم که خودم تیم را ترک کنم. اگر چند سال پیش فرهاد کاظمی من را از تیم بیرون نکرده بود، تا امروز در سپاهان می‌ماندم و اکنون می‌گویم تا من را از تیم بیرون نکنند همین جا خواهم ماند.

وی با اشاره به اینکه سپاهان شخصیت قهرمانی دارد گفت: سپاهان یک تیم با شخصیت قهرمانی است و من به این تیم شخصیت نمی‌دهم. اسم سپاهان بر تن رقیبان لرزه می‌اندازد و هیچ کس نمی‌تواند خللی در کار ما ایجاد کند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه بازیکنان باید با تمام وجود برای تیم بازی کنند ادامه داد: بعضی‌ها فوتبال بازی می‌کنند و بعضی‌ها با فوتبال بازی می‌کنند. اما یک فوتبالیست باید با تمام وجود برای تیم بازی کند.

وی در رابطه با ترکیب جوان سپاهان در این فصل گفت: شاید این بازیکنان نام‌های بزرگی نباشند اما مطمئن باشید به زودی همه‌ آن‌ها را خواهند شناخت.

ویسی در رابطه با اردوهای سپاهان قبل از فصل اظهار کرد: اردوی خارجی نداشتیم زیرا نیازی به آن نبود. یک اردو در شهرکرد برگزار کردیم و همه امکانات آنجا عالی بود و به حرمت شهدای مدافع حرم در بازی‌های بابل شرکت کردیم و بازی‌های خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده امسال سپاهان نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده است گفت: به من گفته بودند با 15 میلیارد تیم را ببندم در صورتی که هزینه تمام شده 12 میلیارد بود و شاید هزینه قرارداد مربیان نصف هزینه قرارداد استیماچ باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید