Performancing Metrics

تماشاگران آبادانی بهترین بازیکنان ما هستند | اتاق خبر
کد خبر: 362411
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 14:40
دست‌نشان:
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بهترین بازیکنان نفت آبادان تماشاگران آن هستند که گرمای بسیاری به تیم می‌دهند.

نادر دست نشان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در نشست پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: ما هفته گذشته عملکرد رضایت‌بخشی برابر صبا داشتیم ولی فردا برابر تراکتوری قرار می‌گیریم که با جذب نفرات توانمند به یک مدعی تبدیل شده است و همه می‌دانند که این تیم مدعی اصلی قهرمانی است.

وی ادامه داد: اما ما نفت آبادان هستیم که جوانان با انگیزه‌ای داریم و بهترین بازیکنان ما هم تماشاگران‌مان هستیم که گرمای بسیاری به تیم می‌دهند که بتوانیم بیشتر تلاش کنیم و توانایی‌هایمان را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: فردا احتمالا بازیکن کره‌ای، عقیل اعتمادی و محمد شادفر به دلیل مصدومیت در ا ختیار نداشته باشیم.

دست‌نشان در ادامه گفت: به زودی دو بازیکن برزیلی در تمرین‌های ما شرکت خواهند کرد و اگر مورد پسند ما واقع شوند از بین ان‌ها یک نفر به عضویت تیم درمی‌آیند. پس از هفته چهارم لیگ تعطیل می‌شود و این فرصتی می‌شود تا ما بتوانیم به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دو گزینه که شاید از گزینه‌های اول ما برای جذب در فصل نقل و انتقالات بودند را به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم جذب کنیم ولی باید بگویم بازیکنان جذب شده، جزو اولویت‌ها و تایید ما بودند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید