Performancing Metrics

فوتبال زیبای آرسنال من را جذب کرد | اتاق خبر
کد خبر: 362436
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 20:17
ژاکا:
خرید سوئیسی آرسنال معتقد است سبک فوتبال زیبای آرسنال دلیل پیوستن او به این تیم بود.

گرانیت ژاکا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، گرانیت ژاکا که در یورو ۲۰۱۶ برای تیم ملی سوئیس به میدان رفت، به عنوان اولین خرید آرسنال از مونشن گلادباخ راهی این تیم در لیگ برتر شد.

این بازیکن ۲۳ ساله درباره دلیل خود مبنی بر حضور در آرسنال گفت: این اولین باری است که برای یک تیم بزرگ بازی می کنم. خیلی خوشحال هستم برای یکی از بزرگترین تیم ها در جهان بازی می‌کنم. احساس فوق العاده خوبی دارم. یکی از دلایلی که باعث شد به این تیم بیایم، سبک بازی خوب آرسنال بود که نظر من را به خود جلب کرد. فکر می‌کنم سبک بازی آرسنال به سود رشد فوتبالی من باشد و بتوانم در آینده به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

خرید آرسنالی ها ادامه داد: آرسنال متناسب با سبک بازی من است و سبک بازی من هم متناسب با آرسنال است. از بازی زیبا و هجومی لذت می‌برم و این یکی از دلایل اصلی بود که من را به آرسنال کشاند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند، همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این موضوع را امسال در زمین مسابقه نشان خواهیم داد. نکته واضح این است که خیلی زود متوجه می شوید انتظارات زیادی از شما در این باشگاه وجود دارد. می‌خواهیم امسال تلاش زیادی داشتیه باشیم تا به قهرمانی برسیم. باید نشان بدهیم برای همه بازی‌ها آماده هستیم و بازی به بازی پیش برویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید