Performancing Metrics

منچستریونایتد را به سیتی ترجیح دادم | اتاق خبر
کد خبر: 362438
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 20:46
بیلی:
مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد تایید کرد برای پیوستن به این تیم پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده است.

بیلی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اریک بیلی مدافع ساحل عاجی به عنوان اولین خرید این تیم از ویارئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا از این فصل زیر نظر ژوزه مورینیو فوتبال خود را دنبال کند. این بازیکن در بازی های پیش فصل برای تیمش نمایش خوبی داشته است و احتمالا یکی از مدافعان ثابت یونایتد در این فصل باشد.

اریک بیلی درباره حضور در منچستریونایتد گفت:‌ دلیل پیوستنم به این تیم خیلی واضح بود. مورینیو را دوست دارم و می‌خواستم زیر نظر او فوتبال بازی کنم. کسی که خیلی سخت تلاش می‌کند. از منچسترسیتی هم پیشنهاد داشتم و اتفاقا زودتر از یونایتد به من پیشنهاد داد. با گواردیولا صحبتی درباره حضور در سیتی نکردم ولی در نهایت به دومین تیمی که به من پیشنهاد داد پیوستم. 

بیلی ادامه داد: مورینیو با من تماس گرفت و گفت دوست دارد در تیمش بازی کنم.  دوست داشتم برای مورینیو بازی کنم و چیزهای خیلی خوبی از او شنیدم. شاید بیشتر به خاطر دیدیه دروگبا دوست و هم تیمی من در تیم ملی. دروگبا به من گفت مورینیو تاثیر زیادی در پیشرفت او داشته است. به همین خاطر ترجیح دادم زیر نظر او بازی کنم. البته این را نیز باید بگویم که یحیی توره نیز با تماس گرفت و به من گفت که به سیتی بروم ولی با تماسی که مورینیو با من گرفت و پیشنهادی که دروگبا به من کرد، تصمیم گرفتم به یونایتد بروم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید