Performancing Metrics

کاش داور بهتر عمل می‌کرد | اتاق خبر
کد خبر: 362447
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 22:56
مهاجری:
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در نیمه نخست صحنه مشکوک به خطای پنالتی در محوطه سیاه جامگان رخ داد که به نظر پنالتی می‌رسید.

دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس تهران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان گفت:‌ فکر می‌کنم بازی خوبی را دو تیم برگزار کردند. فارغ از نتیجه هواداران از این دیدار لذت بردند اما به هر حال نتیجه مساوی حاصل کار دو تیم شد.

وی افزود: متاسفانه از موقعیت‌های متعددی که داشتیم استفاده نکردیم. به فرهاد کاظمی تبریک می‌گویم. تیم خیلی خوبی نسبت به فصل قبل ساخته و این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

مهاجری تصریح کرد: به داور مسابقه خسته نباشید می‌گویم. هفته گذشته خطای پنالتی برای سپاهان اعلام شد که در شرایط مشابه در این بازی داور خیلی راحت از آن صحنه گذشت. فکر می‌کنم روی محسن یوسفی پنالتی اتفاق افتاد. شاید بهتر باشد از همین ابتدای فصل کمیته داوران به همسان‌سازی در قضاوت‌ها بپردازد تا حقی تضییع نشود. من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. علی‌رغم اینکه تنها دو روز برای این بازی فرصت داشتیم، اما خیلی خوب عمل کردند و از جان مایه گذاشتند.

مهاجری خطاب به هواداران فوتبال خراسان تصریح کرد: این بازی تمام شد. از این جا به بعد دو تیم مشهدی رفیق هستند و در کنار هم باید از این پتانسیل بزرگ در فوتبال استان به سود یکدیگر استفاده کنیم. باید شرایط به شکلی پیش رود که هواداران پدیده سیاه جامگان و سیاه جامگانی‌ها پدیده را تشویق کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید