Performancing Metrics

عدم نگرانی کلوپ بعد از شکست تیمش برابر رم | اتاق خبر
کد خبر: 362761
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 13:14
سرمربی لیورپول از شکست تیمش برابر رم ناراحت نیست و معتقد است تیمش در اردوی آمریکا توانسته به تمام اهداف خود دست یابد.

کلوپ

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیورپول در آخرین دیدار دوستانه خود در تور آمریکا برابر رم به میدان رفت ولی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. البته یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول نگرانی بابت نتیجه تیم خود در این رقابت ها ندارد.

این مربی آلمانی پس از بازی اظهار کرد: در این دیدار آلبرتو مورنو مدافع چپ لیورپول در دیدار دوستانه برابر رم با آسیب دیدگی مواجه شد تا دومین بازیکنی باشد که در تابستان آسیب می‌بیند. در نیمه نخست متاسفانه فضای زیادی بین مدافعان ما ایجاد و همین باعث شد تا بازیکنان رم موقعیت‌های زیادی را برای باز کردن دروازه ما داشته باشند. باید فشرده‌تر بازی کنیم و اجازه ندهیم حریف به خوبی به دروازه ما نزدیک شود. علاوه بر آن تیمم فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد. همین که توانستیم برابر تیم خوبی چون رم موقعیت های زیادی را برای گلزنی ایجاد کنیم، خیلی خوشحال هستم ولی باید از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم.

کلوپ ادامه داد: بدون شک این بهترین بازی ما نبود ولی از نحوه و شرایط بازی راضی هستم. این جور دیدارها خیلی به ما کمک می کند تا نقاط ضعف‌مان را بهتر بشناسیم. البته مصدومیتی که مورنو در این دیدار متحمل شد، ناراحت کننده بود. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.

این مربی در نهایت درباره ارزیابی خود از اردوی تیمش در آمریکا نیز گفت: در چند هفته گذشته بازی های خوبی داشتیم و توانستیم سطح آمادگی خودمان را بالا ببریم. البته هنوز چند بازیکن جدیدی که به خدمت گرفتیم، زیاد برای تیم بازی نکردند و نیاز دارند خیلی زود با شرایط تیم هماهنگ شوند. از شرایطی که تیمم در اردوی آمریکا داشت، خیلی خوشحال هستم. به تمام اهداف و برنامه های خودم در این کشور دست یافتم. اکنون بهترین فرصت برای ما است که در انگلیس تمرینات خودمان را به همین شکل جلو ببریم و آماده شروع لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید