Performancing Metrics

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال در پایان هفته دوم لیگ برتر | اتاق خبر
کد خبر: 362796
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 16:45
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پس از پایان هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی اعلام می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های تیم ملی فوتسال در روزهای آینده به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: هفته دوم بازیهای لیگ برتر روز ۱۵ مرداد ماه برگزار می شود و پس از پایان این مسابقات، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام خواهیم کرد. 

وی افزود: از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه بازیکنان دعوت شده به مدت دو روز تمرینات هماهنگی و آماده سازی خود را برگزار می کنند و سپس در اختیار تیم های خود قرار دارند تا در بازیهای لیگ برتر حضور داشته باشند و در نهایت اواخر مرداد ماه ۱۶ نفر نهایی به تورنمنت چهارجانبه تایلند اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک بسزایی می کند، گفت: قصدمان از بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه این است که بازیکنان را تحت فشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده تر می شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می برد.

وی افزود: قرار بود تا در تورنمنت چین نیز حضور داشته باشیم اما با توجه به اینکه تیم های خوبی در این تورنمنت حضور ندارند، به این کشور سفر نمی کنیم و ترجیحمان این است تا در اردوی تدارکاتی و پیش از بازی برابر ازبکستان( که در اوایل شهریورماه و در مشهد برگزار می شود) روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.

ناظم الشریعه در پایان گفت: بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر با انگیزه بالا تلاش می کنند و ما نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید