Performancing Metrics

رویارویی با مادرید برایم خاص و متفاوت است | اتاق خبر
کد خبر: 362940
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 02:18
آنچلوتی:
سرمربی بایرن مونیخ دیدار برابر رئال‌ مادرید را خاص و متفاوت عنوان کرد.

کارلو آنچلوتی

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ و رئال‌ مادرید بامداد فردا (پنجشنبه) در دیدار دوستانه‌ای در آمریکا به مصاف هم می‌روند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی خاصی است چون خاطر خوشی از رئال‌ مادرید دارم. مشتاق دیدن بازیکنانی هستم که دو سال با آنها کار کردم. این بازی دوستانه است. آخرین بازی‌مان در تور آمریکا است که امیدوارم بازی به نفع‌مان پیش برود. تجربه جدیدی برایم در تقابل با مادرید است.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اردوی پیش فصل در آمریکا اظهار کرد: تور خوبی بود و به خوبی برنامه‌ریزی شده بود. از حمایت هواداران زیادی برخوردار بودیم. هنوز نتوانستیم همه بازیکنان را همراه داشته باشیم اما آنهایی که بودند، بهتر شدند. می‌خواهیم تور را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. تیم بزرگی داریم.

آنچلوتی در مورد زین الدین زیدان نیز گفت: زیدان قبلا در رئال‌ مادرید دستیارم بود. سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، جام قهرمانی را بالای سر برد. برایش بهترین‌ها را آرزو دارم. زمانی که دستیارم بود، خیلی باهم صحبت می کردیم. زیدان باتجربه است و بازیکن بزرگ و ارزشمندی هم بود.

سرمربی ایتالیایی درباره شباهتش با زیدان اضافه‌ کرد: هر کسی هدف، شخصیت و روش خاص خودش را دارد. یک تیم تنها متعلق به سرمربی نیست به باشگاه تعلق دارد. مادرید، مادرید و بایرن، بایرن است. باشگاه مهم‌تر از سرمربی است.

آنچلوتی در رابطه با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: دوست دارم به فینال برسم. به پپ گواردیولا گفتم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که فینال را برای یک دیگر تجربه کنیم. از همه مهمتر، رسیدن بایرن به فینال است.

سرمربی پیشین رئال‌ مادرید درباره تیم کنونی‌اش گفت: بایرن مونیخ تیم برتری است. تاریخ این باشگاه همچون رئال‌ مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان است. هیجان و اشتیاق زیادی برای هدایت این تیم دارم. بایرن تیمی جدید و فرهنگی جدید است. لیگ و زبان جدیدی را تجربه می‌کنم اما  آن مرا را جوان نگه می دارد.

آنچلوتی که معتقد است پپ گواردیولا تحول عظیمی در بایرن مونیخ ایجاد نکرده است، در این خصوص هم اظهار کرد: سرمربی اسپانیایی کار بزرگی را انجام داد. امیدوارم بازیکنان آن را فراموش نکنند. از این پس می‌خواهم ایده خود را در تیم به کار بگیرم و به بازیکنانم انتقال دهم اما امیدوارم همه خاطره خوبی از گواردیولا در ذهن داشته باشم چون کار بزرگی در این تیم انجام داد.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید