Performancing Metrics

افزایش ارزش قرارداد آنتوان گریزمان | اتاق خبر
کد خبر: 363003
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 08:27
ارزش مهاجم اتلتیکومادرید در طول سال‌های اخیر و به دلیل پیشرفت فوق‌العاده‌ای که داشت افزایش زیادی داشته است.

آنتوان گریزمان

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتوان گریزمان اکنون ششمین  بازیکن گران قیمت جهان است. بر اساس سایت ترانسفر مارکت، مهاجم فرانسوی اولین بازیکن گران‌قیمتی است که در بارسلونا و رئال‌ مادرید بازی نمی‌کند. بازیکن فرانسوی به پیشرفت خود ادامه‌ داد و باعث افزایش ارزش خود شد. او اکنون 80 میلیون یورو ارزش دارد.

مهاجم اتلتیکومادرید دو سال پیش زمانی که  به تیم  مادریدی آمد 30 میلیون یورو ارزش داشت. پس از یک سال و نیم و پایانی خوب به همراه اتلتیکومادرید، ارزش او به 70 میلیون یورو رسید اما بعد از یورو و درخشش در این بازی‌ها به همراه تیم ‌ملی کشورش، از ستارگانی همچون توماس مولر (75 میلیون)، روبرت لواندوفسکی (75 میلیون)، پل پوگبا (70 میلیون)، خامس رودریگس (70 میلیون)، ادن هازارد (65 میلیون) ، گونسالو ایگواین (65 میلیون) پیشی گرفت.

گریزمان، برترین بازیکن و برترین گلزن (6 گل) یورو 2016 شد. مهاجم فرانسوی که در جریان این رقابت‌ها قراردادش را تا سال 2021 با اتلتیکومادرید تمدید کرد تنها لیونل مسی را با 120 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو را با 110 میلیون نیمار را با 100 میلیون، لوییس سوارس را با 90 میلیون و گرت بیل را با 90 میلیون پیش‌رو دارد. سه مهاجم بارسلونا و دو مهاجم رئال‌ مادرید ارزش بیشتری از مهاجم اتلتیکو دارند و تنها او از کریم بنزما 60 میلیونی ارزشمندتر است.

گریزمان به ستاره اتلتیکو و فرانسه تبدیل شد که این موضوع احتمالا باعث شود در میان نامزدهای کسب توپ طلا قرار بگیرد. بازیکن 25 ساله با حضورش در اتلتیکومادرید از کناره به مرکز خط حمله رفت، حضورش در تیم دیگو سیمئونه باعث شد تبدیل به بازیکن موثری در تمام مسابقات شود. نقش سرمربی آرژانتینی در پیشرفت گریزمان آشکار بود. مهاجم فرانسوی توانست برای اتلتیکو و کشورش 38 گل در فصل گذشته بزند.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید