Performancing Metrics

قراردادهای هندبال مستند می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 363018
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 10:19
کرمی:
رییس سازمان لیگ برتر بعد از برگزاری دومین جلسه هیات رییسه سازمان لیگ در مورد آیین نامه‌ها و قراردادهای سازمان لیگ و زمان و نحوه برگزاری لیگ برتر سال 95 سخن گفت و تاکید کرد: قراردادها را به صورتی خواهیم نوشت که مستند و مستدل باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مراد کرمی بعد از برگزاری دومین جلسه سازمان لیگ هندبال اظهار کرد: در این جلسه در مورد آیین‌نامه‌ها و قراردادها صحبت شد. با الهام از آیین‌نامه‌ها و قراردادهای لیگ برتر سال گذشته و با ایجاد تغییرات و اصلاحاتی در آن‌ها آیین‌نامه‌ها و قراردادهای سازمان لیگ ایجاد شد.

او در مورد قراردادهای سازمان لیگ افزود: در مورد قراردادها به توافق رسیدیم تا به گونه‌ای باشد تا هم به سود بازیکنان و هم به سود باشگاه‌ها باشد. هرچند که برخی باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و تحت تاثیر مشکلات اقتصادی کشور قرار دارند ولی ما قراردادها را به صورتی خواهیم نوشت که مستند و مستدل باشد تا بتوان در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

او ادامه داد: قبلا فدراسیون، سازمان لیگ نداشت. با توجه به اینکه سازمان لیگ تشکیل شده است، قراردادها و آیین‌نامه‌ها بر اساس اساسنامه سازمان لیگ نوشته و تدوین خواهد شد. پیش از این آیین نامه‌ها و قراردادها براساس کمیته مسابقات بود و کمیته مسابقات آن‌ها را اجرایی می‌کرد، اما اکنون آیین‌نامه‌ها و قراردادها بر اساس سازمان لیگ اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان لیگ در ادامه سخنانش گفت: پیش‌بینی‌هایی شده تا زمانی به جایگاهی برسیم که سازمان لیگ هندبال همانند فوتبال شود، به صورت مستقل عمل کند، یعنی کارهای خود را به صورت مستقل انجام داده، هزینه‌ها و تبلیغات در خود سازمان لیگ انجام شود.

وی در مورد برگزاری لیگ برتر سال جدید گفت: لیگ سال جاری در دهه دوم شهریورماه آغاز می‌شود. تعداد تیم‌های مشخص شده در لیگ 12 تیم است. امیدواریم باشگاه‌ها ما را همراهی کنند و بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و دقیق، لیگ را در زمان خود پیش ببریم.

کرمی در مورد تیم نامشخص قرعه کشی‌شده در لیگ برتر گفت: برای این تیم سه جایگزین داریم، که بر اساس اولویت و اینکه از چه منطقه‌ای باشد آن را انتخاب خواهیم کرد. منطقه برای ما مهم است چون نمی‌خواهیم هندبال مخصوص منطقه‌ای خاص باشد و می‌خواهیم در لیگ از تمام نقاط کشور استفاده شود. اولویت با منطقه‌ای است که تیم ندارد ولی هندبالیست‌های زیادی در آن‌جا داریم، تا از هندبال آن منطقه حمایت شود.

رییس سازمان لیگ درخصوص تفاوت  لیگ ستارگان و لیگ برتر گفت: لیگ ستارگان همان مرحله دوم لیگ برتر است. ما در مرحله اول لیگ برتر مسابقات را برگزار می‌کنیم و در انتهای آن و بعد از حذف 4 تیم و با ورود به مرحله دوم، ادامه رقابت‌ها  با نام لیگ ستارگان برگزار خواهد شد.

او همچنین در مورد شروع لیگ بانوان بیان کرد: لیگ بانوان زودتر شروع خواهد شد. تاکنون قراردادها و آیین‌نامه‌ها زیر نظر کمیته بانوان انجام می‌شد اما اکنون و بعد از تشکیل سازمان لیگ آیین‌نامه‌ها و قراردادهای بانوان نیز زیر نظر سازمان لیگ انجام خواهد شد. در بخش بانوان نفرات و تعداد تیم‌های ورودی و نوع برگزاری مسابقات تصویب شده است و با برنامه‌ریزی و هماهنگی با بخش بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید