Performancing Metrics

رئیس پارلمان عراق از وزیر دفاع این کشور شکایت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 363116
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 18:50
دفتر «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق روز چهارشنبه از شکایت وی علیه «خالد العبیدی» وزیر دفاع این کشور به اتهام نشر اکاذیب خبر داد.

اتاق خبر: دفتر «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق از شکایت وی از «خالد العبیدی» وزیر دفاع این کشور در پی اتهاماتی که در جلسه استیضاح خود مطرح کرده بود، خبر داد.

دفتر الجبوری طی بیانیه ای اعلام کرد که شکایت رئیس پارلمان عراق از خالد العبیدی در پی تشکیل تیمی از وکلا به منظور پیگیری ادعاهای کذب وی و انحراف افکار عمومی و اهانت به موسسات دولت صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است که الجبوری به قدرت دستگاه قضایی عراق برای کشف حقیقت و مجازات مقصران ایمان دارد و مردم عراق باید از حقیقت اکاذیبی که خالد العبیدی مطرح کرده است مطلع شوند.

در همین حال شورای عالی قضایی عراق روز چهارشنبه هیاتی را برای تحقیق در خصوص مواردی که خالد العبیدی وزیر دفاع این کشور در جلسه استیضاح خود مطرح کرده بود تشکیل داد.

لازم به ذکر است که «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق روز دوشنبه در سخنانی در جریان استیضاح خود، «سلیم الجبوری» ریاست پارلمان عراق را به همراه «مثنی السامرائی» مشاور وی به دست داشتن در فساد مربوط به قرادادهای تسلیحاتی متهم کرد.

از سوی دیگر و در همین راستا سلیم الجبوری نیز در سخنانی تاکید کرد: اتهامات وزیر دفاع به من نمایشی است؛ وی در صدد ایجاد مانع در روند استیضاح خود است. در صورتی که وزیر دفاع فساد من را اثبات کند، تمام مسئولیت آن را برعهده خواهم گرفت.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید