Performancing Metrics

ریو، المپیک را فراموش کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 363166
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 23:52
در حالی که رقابت‌های المپیک 2016 بامداد شنبه به وقت ایران آغاز می‌شود اما ریو محل برگزاری این رقابت‌ها حال و هوای المپیک ندارد.

اتاق خبر: المپیک مهمترین رویداد ورزشی دنیاست و بسیاری از کشورها از سال‌های قبل برای حضور در این رقابت بین‌المللی تب و تاب بسیاری داشته‌اند اما ریو و در کل، کشور برزیل چندان شور و حال برگزاری این رویداد جهانی را ندارد.

در حالی که انتقادات فراوانی از سوی ورزشکاران برخی کشورها به میزبانی برزیل شده است و از سوی دیگر این کشور درگیر مسائل سیاسی  و داخلی است، ظاهرا مردم این کشور نیز شور و حال میزبانی رقابت‌های المپیک را ندارند.

در حالی که بامداد روز شنبه به وقت ایران مراسم افتتاحیه سی و یکیمین دوره المپیک به میزبانی ریو برگزار خواهد شد اما در سطح شهر ریو هیچ نشانی از المپیک و نمادهای این رقابت‌ها نیست و به نظر می‌رسد که برزیل فراموش کرده‌ که میزبان این دوره از رقابت‌هاست.

در سطح شهر ریو که تردد می‌کنید کمتر مردم این شهر از دیدن ورزشکاران کشورهای مختلف به وجد می آیند و بی‌توجه یا ناآگاه از این رویداد، علاقه‌ای به حضور ورزشکاران در ریو نشان نمی‌دهند.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که در اکثر فروشگاه‌های ریو لباس تیم ملی فوتبال برزیل به فروش می‌رود و هیچ نمادی از المپیک در سطح شهر ریو برای فروش نیز یافت نمی‌شود.

به نظر می‌رسد در ریو مردم نه تنها علاقه‌ای به برگزاری المپیک ندارند بلکه حتی برای کسب درآمد از المپیک نیز هیچ برنامه‌ای ندارند.

منبع: ایسنا

95102

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید