Performancing Metrics

شاید باخت به نفت ما را به لیگ برگرداند | اتاق خبر
کد خبر: 363533
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 11:40
مهاجری:
سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید تیمش در بازی با نفت تهران شروع خوبی نداشته است.

مهاجری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: به تیم نفت تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله درآینده موفق باشند و امتیازات لازم را بگیرند. امروز روز خوب ما نبود و با گل زودهنگامی که دریافت کردیم تمرکزمان بر هم ریخت. در ادامه چند فرصت داشتیم توصیه لازم را هم به بازیکنانم انجام دادم و مشخص بود نفتی‌ها از چه راهی می‌توانند به گل برسند اما متاسفانه باز هم گل دریافت کردیم.

وی افزود: الان هفته سوم است. شاید این باخت ما را به لیگ برگرداند. ما برای شروع بازی تمرکز لازم را نداشتیم. نفت مثل ما موقعیت داشت اما ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. امیدوارم در ادامه موفق‌تر عمل کنیم.

او درباره عملکرد داور بازی هم گفت: داور بازی روی چند صحنه خوب قضاوت نکرد. داور شاید یکی دو اشتباه داشت اما ما بد باختیم و داور بازی اشتباه تاثیرگذار در جریان بازی نداشت. داور بازی ا مروز جوان بود و باید به آن‌ها فرصت بدهیم اما او اشتباه تاثیرگذاری در روند بازی نداشت.

او درباره خریدهای تیمش هم گفت: ما سال قبل با همین بازیکنان لیگ را به اتمام رساندیم. امروز استراتژی ما در شروع کار اشتباه بود. من از عملکرد بازیکنان جدید تیم راضی هستم. با توجه به اینکه یاران جدید به ما اضافه شدند، زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم. ان‌شاءالله در بازی‌های هفته آینده مقابل سایپا این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی پدیده در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مهرداد کفشگری را زود تعویض کردید گفت: از نظر همسترینگ مشکل داشت و او را تعویض کردیم که به بازی بعد برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید