Performancing Metrics

افتخاری: استقلال شانس آورد که مدیرش شدم! | اتاق خبر
کد خبر: 363972
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 05:02
حضور سرپرست جدید باشگاه استقلال در تمرین با ادعای عجیب
سرپرست جدید باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حضور یافت و گفت: استقلال شانس آورد که مدیرش شدم تا تجربیاتم را در اختیارش بگذارم.

سید رضا افتخاری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید رضا افتخاری که به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده در محل تمرین این تیم در حاضر شد. افتخاری پیش از آغاز تمرین گفت: از اینکه از نزدیک شاهد فعالیت‌های تیم هستم، خوشحالم. امروز اگر فرصت شود، با کادر فنی هم صحبت می‌کنم تا برنامه‌های آن‌ها را ارزیابی کنم و با کمک اعضای هیات مدیره تصمیم درستی برای تیم بگیریم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و می‌شود نتایج از دست رفته را جبران کرد. تیم‌های دیگر هم در آینده می‌بازند و این طور نیست که همه بازی‌هایشان را ببرند.

در ادامه خبرنگاران از افتخاری درباره صحبت اشتباه امروز صبح اش درباره تعداد قهرمانی‌های استقلال در آسیا پرسیدند که او با خنده پاسخ داد: اگر آن حرف را نمی‌زدم که روزنامه‌ها چیزی برای نوشتن نداشتند، پس گفتم که چیزی بگویم و بتوانند صفحه‌هایشان را پر کنند. البته حقیقت این است که آن حرفم یک اشتباه لپی بود.

افتخاری درباره انتقاد برخی از اهالی فوتبال به سوابقش هم گفت: اهالی فوتبال من را می‌شناسند. من زمانی که سرپرست تیم ملی بودم همین منصوریان بازیکن تیم بود. من بیگانه نیستم و فوتبال ایران را کاملا می‌شناسم. اگر منتقدان رزومه من را مطالعه کنند، خواهند دید که در فدراسیون فوتبال کسی نیست که مثل من تمام این مراحل و مسئولیت‌ها را طی کرده باشد.

او ادامه داد: به نظرم کسب تجربه و فعالیت کافی است و الان وقت بهره‌برداری از تجربیات زیاد من است. استقلال شانس آورد که من مدیرعاملش شدم تا تجربیاتم را در اختیارش قرار بدهم!

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره نحوه کارش در این باشگاه هم گفت: استقلال اوایل فصل کمی بدشانسی آورد و نتایج خوبی کسب نکرد. حالا با کمک هم بار دیگر باشگاه را به جایگاه اولش برمی‌گردانیم. البته قرار نیست که همه کارها را من انجام دهم بلکه شما رسانه‌ها هم می‌توانید با انتشار اخبار روحیه‌بخش به ما کمک کنید.

در ادامه خبرنگاری از افتخاری پرسید که آیا قرار است کار در استقلال و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال را همزمان ادامه دهد؟ او پاسخ داد: امروز با وزیر ورزش جلسه داشتم. من شرایط کشور را در نظر می‌گیرم و می‌بینم که کجا به من نیاز است اکنون احساس می‌کنم که استقلال در شرایطی است که به کمک نیاز دارد.

او همچنین درباره انتقادهایی که از مدیریتش در کمیته فوتسال می‌شود، گفت: فوتسال ما بالای 400 تیم در کشور دارد. مگر می‌شود که این تیم‌ها بدون مدیریت در رده‌های مختلف مسابقه دهند؟ پس چه کسی این مسابقه‌ها را برگزار می‌کند. این گونه انتقادها بازارگرمی است. کاری که ما در فوتسال کردیم، در آینده مشخص می‌شود. چه زمانی فوتسال ایران این همه آرامش داشته و در یک سال سه قهرمانی به دست آورده است؟

افتخاری درباره صحبت‌های تاج مبنی بر اینکه او تا یک ماه دیگر در کمیته فوتسال حضور دارد هم گفت: من از کمیته فوتسال هنوز استعفا نداده‌ام بلکه موافقت هیات مدیره باشگاه استقلال را گرفته‌ام که تا جام جهانی فوتسال به تیم ملی کمک کنم. بعد از آن طبیعی است که با یک دست نمی‌توان دو هندوانه برداشت و تمام وقتم را صرف استقلال خواهم کرد.

رضا افتخاری که برای تماشای تمرین استقلال به محل تمرین این تیم رفته بود، ابتدا کنار زمین نشسته بود تا اینکه پس از حدود 15 دقیقه به رختکن تیم رفت و مورد استقبال کادر فنی استقلال قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید