به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مایکل فلپس بعد از بیست و یکمین قهرمانی خود گفت: 16 سال است که روی سکو می روم. این مسابقات برای من عادی است و به بخشی زندگی من تبدیل شده است. این آخرین بار بود که در این مسابقات شنا کردم. فکر کردن به این که این پایان کار بود، دیوانه کننده است.
فلپس در ادامه افزود: تا لحظه رفتن روی سکو نمی دانستم تنها با چهار صدم ثانیه برنده شدم. تنها دیده بودم که اسمم برای بار دیرگ به عنوان نفر اول نوشته شد. بهتر از این نمی توانستم عمل کنم.
انتهای پیام/
کد: 94108

