Performancing Metrics

چند باشگاه انگلیسی به دنبال جذب شواین‌اشتایگر | اتاق خبر
کد خبر: 364399
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 23:22
بر اساس خبرهای اعلام شده در رسانه‌های انگلیس، چند باشگاه از این کشور به دنبال امضای قرارداد با هافبک منچستریونایتد هستند.

باستین شواین اشتایگر

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، باستین شواین اشتایگر که فصل گذشته از بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست،‌ با شرایط جدیدی که در یونایتد به وجود آمده ممکن است بار دیگر مجبور شود تیمش را عوض کند. 

ژوزه مورینیو چندی پیش هدایت منچستریونایتد را بدست گرفت. به نظر می‌رسد این مربی پرتغالی هیچ علاقه‌ای به استفاده از ملی پوش پیشین آلمان ندارد. هفته گذشته نیز مورینیو تصمیم گرفت شواین اشتایگر را به تیم جوانان باشگاه تبعید کند زیرا معتقد بود شواینی به اندازه کافی آمادگی بدنی ندارد. همین مساله موجب شده است بسیاری از باشگاه‌ها به این فکر بیفتند که مورینیو خواهان فروش شواین اشتایگر است. به همین دلیل برای خرید کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان پا پیش گذاشتند. از تیم‌های وستهام، چلسی، لسترسیتی و اورتون در این زمینه نام برده شده است که به دنبال خرید شواین اشتایگر هستند. 

از عدنان یانوزای و خوان ماتا نیز به عنوان دیگر بازیکنانی یاد شده است که مورینیو علاقه‌ای به آنها ندارد و در اولین فرصت به دنبال فروش آنها به تیم‌های دیگر با مبلغ مناسب است. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید