Performancing Metrics

حضور زلاتان برای راشفورد موثر است | اتاق خبر
کد خبر: 364426
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1395 - 01:49
مورینیو:
سرمربی منچستریونایتد به تمجید از مهاجم سوئدی تیمش پرداخت.

مورینیو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد درباره موضوعات زیادی از وضعیت تیمش صحبت کرده است. او در مصاحبه مفصل خود با گاردین به تاثیر بالای زلاتان در تیم او و پرورش بازیکنانی چون راشفورد پرداخته است.

مورینیو درباره حضور در یونایتد گفت: زمان زیادی را به دور از فوتبال گذراندم.  از ماه دسامبر دیگر شغلی نداشتم. در این مدت بازی ها را تماشا کردم و تیم ها را آنالیز کردم.  تلاش کردم تا در بالاترین حد ممکن از منچستریونایتد شناخت پیدا کنم، بنابراین می دانستم که آن ها چگونه تیمی بودند و می دانم که می خواهم چگونه تیمی باشند. برای تیمی که می خواستم، به چند بازیکن نیاز داشتم تا آن را به سبک نگاه کردنم به فوتبال تغییر دهم. بخش مهم اینجاست که من خیلی نسبت به فان خال متفاوت هستم. نمی گویم که بهتر هستم، می گویم که تفاوت دارم. البته کار من سخت نبود که بخواهم از یونایتد شناخت کسب کنم. ۳ سال در انگلیس بودم و خیلی از بازیهای این کشور را دیدم و آشنایی خوبی با بازیکنان یونایتد داشتم. به همین دلیل به خوبی توانستم با بازیکنان و شرایط آشنا شوم.

سرمربی پرتغالی درباره حضور زلاتان در این تیم نیز گفت: باید تاکید کنم که زلاتان در کار کردن با بازیکنان جوان، فوق العاده است. فکر می کنم او برای راشفورد یک مزیت باشد. مردم ممکن است بگویند که مارکوس دیگر هر بازی را از ابتدا شروع نخواهد کرد، اتفاقی که در نیم فصل دوم فصل گذشته رخ داد و او در همه بازی ها فیکس بود. با این حال باید در نظر بگیریم حضور زلاتان در تیم یک مزیت و امتیاز خوب برای اوست. ما بسیار خوشحالیم که زلاتان را در تیممان داریم و برای دو سال، احتمالاً دو سال پایانی بازی او، وی احتمالاً نمی توانست لیگ بزرگتری را برای پایان دادن به فوتبالش پیدا کند و ما هم نمی توانستیم مهاجم بهتری را برای پروسه ساختن تیممان پیدا کنیم.  

منچستریونایتد در هفته نخست لیگ برتر باید برابر بورنموث دیدار کند تا تلاش این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر شروع شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید