Performancing Metrics

دلیلی ندارد قبل از المپیک دوپینگ کرده باشم | اتاق خبر
کد خبر: 364436
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1395 - 02:47
واکنش وزنه بردار لهستانی به احتمال اخراج از ریو:
وزنه‌بردار لهستانی می‌گوید دلیلی نداشته که قبل از رقابت‌های المپیک ریو دوپینگ کرده باشد.

زلینتسکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ادوارد آرین زلینسکی لهستانی که در سال 2012 توانست در لندن قهرمان المپیک شود به نظر می‌رسد قربانی دیگری از مصرف مواد نیروزا برای المپیک ریو باشد. آزمایش‌هایی که از او در تمرین‌ها گرفته شده گفته شده است مثبت از آب درآمده است و به همین خاطر شاید لهستان با این اتفاق دیگر شانسی برای کسب مدال در رقابت‌های ریو نداشته باشد.

آدرین زلینسکی درباره اتفاقات پیش آمده بعد از تایید دوپینگ برادرش گفت: من هیچ اطلاعی واقعا ندارم. تمام اطلاعاتی که دارم چیزی است که شما خبرنگاران برای من فرستادید. من مطلع شدم که مثل برادرم به دلیل دوپینگ از حضور در ریو محروم شده‌ام و هنوز اطلاع دیگری ندارم. واقعا نمی‌دانم الان چه اتفاقی افتاده و فکر می‌کنم دسیسه‌ای در کار بوده است. باید با گرفتن وکیل سعی در تثبیت این داشته باشم که گناهی نداشتم و این اتفاق را بهتر می‌توانم توضیح دهم.

این ورزشکار ادامه داد: من این برداشت را داشتم که دقیقا همان مشکل و اتفاقی که برای برادرم افتاده برای من نیز رخ داده است. من از طرف روزنامه‌نگاران و  اهالی ورزشی مطلع شدم که آزمایش دوپینگم مثبت شده است. من همیشه با برادرم بودم. من خودم را برای کسب مدال طلا آماده کرده بودم و این منطقی نیست که بخواهم دوپینگ کرده باشم چرا که یکی از شانس‌های اصلی طلا بودم.

زلینسکی در پایان گفت:‌در حال حاضر اطلاع دقیقی وجود ندارد. من بعد از اتفاقاتی که برای برادرم افتاد گریه کردم. چرا باید در این مقطع قبل از المپیک دوپینگ کنم که می‌دانم در این رقابت‌ها کنترل دوپینگ صورت می‌گیرد. با این حال تا جایی که بتوانم از حقم دفاع می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در مسابقه‌ها حاضر باشم. من منتظر یک پایان خوش هستم.

فدراسیون وزنه‌برداری لهستان هنوز این خبر را تایید نکرده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید