Performancing Metrics

پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی آزادراه قم – چرمشهر | اتاق خبر
کد خبر: 364572
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1395 - 05:24
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آزادراه قم – چرمشهر۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با اتمام آزادراه آبیک – چرمشهر ۷۰۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علی نورزاد در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه آبیک – چرمشهر گفت: آزادراه آبیک – چرمشهر به طول ۱۵۸ کیلومتر در ۴ استان اجرا می شود و ۱۱ استان از این پروژه منتفع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه مصداق بارز اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی است افزود: در این پروژه ۲۹ جبهه کاری فعالی با ۱۳۰۰ پرسنل و ۶۰۰ دستگاه داریم و روزانه ۲۵۰۰ تن آسفالت در این پروژه مصرف می شود.

وی با اشاره  باه اینکه رقم قرارداد یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان  است، تصریح کرد: این پروژه با مشارکت ۳۰ درصد دولت و ۷۰ درصد قرارگاه خاتم به اجرا می رسد، اظهار داشت:  این مسیر کاهش ۱.۵ ساعته زمان سفر را در پی خواهد داشت و ۷۰۰ میلیون لیتر در میزان مصرف بنزین صرفه جویی می کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل با بیان اینکه قطعه ۴ این آزادراه از قم تا چرمشهر به طول ۳۸ کیلومتر ساخته می شود اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این قطعه ۳۲ درصد بوده و ۱۷ جبهه کاری با ۲۱۷ دستگاه ماشین آلات در آن فعال هستند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید